Gå til innhold

Pijus treningslogg - Rehabilitering og en ny personligrekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uke6 - MadCow 5x5 - Onsdag

 

Knebøy:

56kg - 5 reps

70kg - 5 reps

85kg - 5 reps L

85kg - 5 reps L

 

Milltær Press:

35kg - 5 reps

42kg - 5 reps

48kg - 5 reps M

55kg - 5 reps T

 

Markløft:

71kg - 5 reps

88kg - 5 reps L

104kg - 5 reps L

120kg - 5 reps M/T

 

Assistance Exercises

Chins ups 8 reps :)

----------------------------------

Komentar:

Denne økten var merkbart bedre. Markløften 120kg var ganske o-right egentlig. Litt tung på de siste repsene men kom meg igjennom :)

 

Men milltærpressen slet jeg med, voldsomt. Siste rep gikk så vidt.

Inbody 04.15.2010

 

2czpu94.jpg

 

Er egentlig ganske fornøyd med denne. Fettprosent er helt passe (trodde den var i 15-17 sonen :S. Det som var litt kult er at jkeg hadde "over" muskler. Og fikk stærk på vektsammensetning på muskler.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Uke6 - MadCow 5x5 - Fredag

Knebøy:

50kg - 5 reps

60kg - 5 reps

85kg - 5 reps

95kg - 5 reps (tungt)

100kg - 1 reps (testet å gå helt ned, tungt)

 

Benkpress:

39kg - 5 reps

49kg - 5 reps

59kg - 5 reps

69kg - 5 reps L

81kg - 3 reps M

69kg - 8 reps (HAHA, 10KG tyngre enn jeg egentlig skulle ha. Lett, skulle egentlig vært 59kg)

 

Stangroing:

34kg - 5 reps

43kg - 5 reps

52kg - 5 reps L

60kg - 5 reps M

71kg - 3 reps T (måtte nøke på siste repsene)

52kg - 8 reps L

 

Assistance Exercises

Chins up 9reps som 73kg, nyy rekord!

3x8-8-8 Dips - 14kg

3x15-15-15+20 Legger - 100kg

----------------------------------

Komentar:

Denne økten var MYYEE bedre enn den forrige. Jeg er overtrent i beina big time denne uken, knalltung gym med sprint + turgåing og drittung beintrening 3x ganger i uken. Ikke overraskene at beina ble overtrent?

 

Så derfor var knebøyen så forbanna tung idag, og jeg har fått en sånn strekk? i ræven.. Altså, har jeg vondt i ræven.

 

Men ellers, jævla konge form idag. Var mange kamerater på treningen idag, så ble mye kødd men også mye god trening.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Uke7 - MadCow 5x5 - Mandag

Knebøy:

60kg - 5 reps

70kg - 5 reps

85kg - 5 reps

100kg - 5 reps M

110kg - 3 reps (Hadde klart 5 reps hvis jeg ikke hadde blitt forstyrret)

105kg - 3 reps (sliten)

 

Benkpress:

40kg - 5 reps

51kg - 5 reps

61kg - 5 reps L

71kg - 5 reps L

81kg - 5 reps M/T

 

Stangroing:

35kg - 5 reps

44kg - 5 reps

53kg - 5 reps

62kg - 5 reps T

71kg - 5 reps T (krummet ryggen under denne, lurer på om jeg skal droppe siste settet)

 

Assistance Exercises

3x8-8-8 Dips - 15kg

3x15-15-15 Legger - 101kg

----------------------------------

Komentar:

Idag var det seriøst mange folk på senteret, over 20 stykker. Det ble veldig kleint om vektene og fikk en meldning av en kamerat at han måtte trene til kl 20 for å bli ferdig (han begynte 5 tiden). Fikk truffet mange gamle kamerater og ble kjent med en god del folk idag, så good good.

 

Treningen gikk faktisk ganske bra eneste som var litt skuff var knebøy og stangroingen. Jeg hadde klart 110kg hvis jeg ikke hadde blitt forstyrret (noe som skjedde under settet) og ellers var benkpress egentlig helt ok. Tester ut 5RM knebøy på fredag.

Stangroingen ble litt brutal på ryggen idag der jeg krummet ryggen veldig mye under siste repsen, og nå har jeg litt vondt i ryggen. Ble også veldig mye kødd på treningen idag der mange gamle kompiser av meg kom for å trene, så vi hadde en god del konkuranser i forskjellige greier. Ellers er det slik at alle skal komme i sommerform og det var en god del jenter idag som alltid får opp stemmingen på treningen :love:

Lenke til kommentar

Uke7 - MadCow 5x5 - Onsdag

Knebøy:

58kg - 5 reps

72kg - 5 reps

87kg - 5 reps L

87kg - 5 reps L

 

Milltær Press:

35kg - 5 reps

42kg - 5 reps L

49kg - 5 reps M

56kg - 5 reps M/T

 

Markløft:

83kg - 5 reps

90kg - 5 reps L

107kg - 4elr5 reps M

 

Assistance Exercises

-.-

----------------------------------

Komentar:

Her snakker vi om uflaks på markløften. Skulle egentlig ta 123kg idag som siste men det ble det ikke noe av :!: Strak bakside lår igår og lovet meg selv å ta det litt rolig, men neida.. her kommer jeg i kongeform og selfølgelig må låret ødelege alt. På 107kg merket jeg en smerte i låret og måtte gi meg på stedet.

Men milltær pressen var egentlig ganske fin idag med tanke på at jeg hadde gruet meg til denne, så gikk den egentlig ganske bra.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Takk folkens!

 

På onsdag har jeg lett knebøy, så dette er det meste jeg har trent på en onsdag. Men for noen uker siden så klarte jeg ikke 113kg på knebøy 5 ganger og nå har det kun gått nedover, så jeg har kommet ut av tellingen. Så jeg fullfører programmet de siste 3-4 ukene, også tester jeg ut 5rm på de forskjellige øvelsene og begynner på nytt igjen.

 

edit:

tror jeg tester ut 5rm bøy på fredag...

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Uke7 - MadCow 5x5 - Fredag

Knebøy:

105kg 5rm (hadde nok klart mer enn dette, men så forbanna vondt i hamstrings (skade) at jeg måtte gi meg. Kjente det i 4 rep, men klarte det helt ut til 5rp)

 

Benkpress:

40kg - 5 reps

51kg - 5 reps

61kg - 5 reps

71kg - 5 reps M/T

83kg - 3 reps T

61kg - 8 reps M/T

 

Stangroing:

35kg - 5 reps

44kg - 5 reps

53kg - 5 reps

62kg - 5 reps T

73kg - 3 reps T (husker ikke om jeg gjor denne eller ikke xD)

58kg - 8 reps L

 

Assistance Exercises

3x8-8-8 Dips - 15kg T

3x15-15-15+16 Legger - 102kg M/T

----------------------------------

Komentar:

På en måte så hadde jeg en dårlig økt, på en annen måte hadde jeg en god økt. Jeg husker veldig lite, fordi økten er for 2 dager siden. Og jeg hadde konf på lørdag så derfor kunne jeg ikke oppdatere. Ble mye kake og brus (opp mot 2 liter :ph34r: ) og masse god mat ! :)

Men ellers har jeg fått en god avtale med en bonde, 1,5kr per egg. Så jeg og stefaren kjørte opp mot gården og hentet 400egg :p

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

I butikken koster et egg ca 2-3 kr for størrelse M. Jeg fikk M/S for 1,5 kr stykke. En grei kar ;)

 

Jeg vil faktisk påstå at egg er noe av det sunneste du kan finne i naturen. Og egg inneholder nesten ALT du trenger for å overleve (untatt få tall mineraler og vitaminer). Sunt er det faen meg! :)

Lenke til kommentar

Uke8 - MadCow 5x5 - Mandag

Knebøy - Uke 1:

49kg - 5 reps

61kg - 5 reps

73kg - 5 reps

85kg - 5 reps L

97kg - 5 reps L/M

 

Benkpress:

42kg - 5 reps

52kg - 5 reps

62kg - 5 reps l/m

73kg - 5 reps l/m

83kg - 5 reps T

 

Stangroing:

36kg - 5 reps

45kg - 5 reps

55kg - 5 reps

64kg - 5 reps M

 

Assistance Exercises

3x15-15-15+20 Legger - 104kg

----------------------------------

Komentar:

Lett knebøy :love: Denne økten var bra. Jeg hadde veldig lite lyst å gå på treningen idag fordi jeg var uslitt, hadde 6 timer med klatring. Men kom meg igjennom. Benkpressen var EKSTREM tung idag, alle tre siste settene (62-73-83). 73 var faktisk lettere enn 62, der jeg begynte å tenke positive tanker :blush:

 

Synes dette ble bra jeg :) Btw, startet på nytt med knebøy igjen. Gikk helt ned til dybe knebøy, chill :)

Lenke til kommentar

Ah, inspirasjonskilde som alltid Pijus. Jeg visste ikke at du klatrer? Jeg har begynt med klatring selv, det er ufattelig gøy, og belønnende på mange måter :) Hvordan kombinerer du klatring med styrketreningen ellers? Til nå har jeg tatt styrkeøkten rett etter klatringen (pleier å klatre en 3 timers tid, klatre/sikre), men merker jo at jeg da er veldig sliten og sånn.

Lenke til kommentar

Uke8 - MadCow 5x5 - Onsdag

Knebøy - Uke 1:

50kg - 5 reps

61kg - 5 reps

73kg - 5 reps L

73kg - 5 reps L

 

Milltær Press:

36kg - 5 reps

43kg - 5 reps

50kg - 5 reps M

57kg - 5 reps T

 

Markløft:

73kg - 5 reps

90kg - 5 reps

107kg - 5 reps

122kg - 5 reps

 

Assistance Exercises

...

----------------------------------

Komentar:

Tung økt idag. Markløften var ganske tung idag, men kom gjennom :) Teknikken stusset jeg litt, så jeg fikk noen til å sjekke hvordan det hele var. Det eneste som var litt minus var at jeg løftet mer med ryggen på de siste repsene (var helt utslitt), men ryggen var helt rett og ikke noe krum. Milltær Press var også tung idag, men ikke så tung som jeg trudde den kom til å bli. Kjente godt i skuldrene, men også litt i ryggen. Onsdager er alltid værst :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...