Gå til innhold

Pijus treningslogg - Rehabilitering og en ny personligrekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første treningsøkt Uke 4 (2.termin) - 9 November 2009

 

Trening:

4x5 Knebøy - 78kg

5x5 Benkpress - 68kg

2x10 Flyes - 11kg

------------------------------------------------------------

Komentar:

HELT ELENDING FORM IDAG!. Er forskjøllet, og fikk ikke sove igår. Når jeg kom på trenings studioet så trodde jeg at dette skulle bli en velykket trening. Men neida! På slutten av treningen klarte jeg så vidt å presse 10kg på manual press. Ikke nokk med det, når jeg tok bussen hjem drakk jeg gainer shake blandet med 1 liter melk. Ble litt små kvalm, og når jeg kom hjem igjen spydde jeg alt opp igjen. FUUCCK!

 

Kommentarer ønskes :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456
Hvordan utfører du militærpress. Står du stille og bare lar armer bevege seg, eller når du går ned får du en liten bøy i bena, og dytter opp med litt hjelp fra bena ?

 

Det du beskriver her er vel strengt tatt push-press?

Endret av Slettet+4123456
Lenke til kommentar

Før jeg begynte på treningsstudio, fikk jeg vel manualer av min far. Gjor biceps curls og triceps extassions på rommet i en god stund. Så begynte jeg vel med 10 minutes trainer hver dag. Og til 14 års dagen bestemte jeg meg for å bygge på treningsstudio. Trente vel 1 månde på treningsstudio før jeg begynte å logge, men det var ganske nybegynner trening. Nå vet jeg en god del mer om trening.

 

Rygg, Triceps, Armer, Skuldre

 

HAPPY?

 

Hvorfor skrev du det?

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Før jeg begynte på treningsstudio, fikk jeg vel manualer av min far. Gjor biceps curls og triceps extassions på rommet i en god stund. Så begynte jeg vel med 10 minutes trainer hver dag. Og til 14 års dagen bestemte jeg meg for å bygge på treningsstudio. Trente vel 1 månde på treningsstudio før jeg begynte å logge, men det var ganske nybegynner trening. Nå vet jeg en god del mer om trening.

 

Rygg, Triceps, Armer, Skuldre

 

HAPPY?

 

Hvorfor skrev du det?

 

Fordi når jeg snakket om militærpress skrev jeg, at du bruker armene, og du svarte sarkastisk " Bare armene ja..."

 

Så måtte vel legge til at du bryker deler av ryggen, triceps, armer, og skuldrene i selve øvelsen

Endret av Zennien
Lenke til kommentar

5rm test idag:

 

Knebøy: 90kg 1x5 (små tungt, gikk ned i 90 grader)

Markløft: 90kg 1x5 (En øvelse jeg klart må jobbe med)

Millitær press: 40kg 1x5 (skuffet her, men er en øvelse jeg knapt har gjort)

 

Så jeg begynner med Stronglifts 5x5 til mandag, i 12 uker. Tar før og etter bilder, måler, og lager diet. Veier meg hver 2 uke. Plann om å gå opp 6kg.

 

Btw folkens, har holdt meg snope fri i 4 uker nå :) Og brusfri i snart 6 månder eller noe. Gratuler meg :)

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456
5rm test idag:

 

Knebøy: 90kg 1x5 (små tungt, gikk ned i 90 grader)

Markløft: 90kg 1x5 (En øvelse jeg klart må jobbe med)

Millitær press: 40kg 1x5 (skuffet her, men er en øvelse jeg knapt har gjort)

 

Så jeg begynner med Stronglifts 5x5 til mandag, i 12 uker. Tar før og etter bilder, måler, og lager diet. Veier meg hver 2 uke. Plann om å gå opp 6kg.

 

Btw folkens, har holdt meg snope fri i 4 uker nå :) Og brusfri i snart 6 månder eller noe. Gratuler meg :)

 

Marken din må økes Pijus! Hvordan kommer du til å kjøre den i stronglifts, pyramide? Hvordan kommer du til å bestemme vektene du kjører generelt? Finnes jo flere måter alt ettersom. Du øker generelt bra, er motiverende å følge loggen din :thumbup:

 

Gratulerer med din nye tilværelse som asket forresten, ;) Fjortisfylla har ikke tatt deg ennå :tease: ?

Endret av Slettet+4123456
Lenke til kommentar

Håper ikke at fjortsfylla tar meg snart da? Kommer jo ingen vei med treningen hvis jeg kommer til å drikke hver helg...

 

Jeg begynner noe med 60kg på mark og knebøy, blir litt mindre på millitær press.

 

Øker med 2kg hver trening.

Men har jo allverdens med tid :) ikke noe hastverk her.. Skal nok klare å vinne en styrkeløft eller kroppsbyging konkurranse om 4 år :) Bare å holde seg skadefri nå. Er sterkest på skolen, så har ikke noe hastverk med å bli sterkere :p Bare ingen kødder med meg, så er jeg fornøyd. Det var faktisk grunnen for at jeg begynte å trene, fordi folk køddet hele tiden med meg. Var en skinny liten bastard på 50kg :)

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456
Håper ikke at fjortsfylla tar meg snart da? Kommer jo ingen vei med treningen hvis jeg kommer til å drikke hver helg...

 

Jeg begynner noe med 60kg på mark og knebøy, blir litt mindre på millitær press.

 

Øker med 2kg hver trening.

Men har jo allverdens med tid :) ikke noe hastverk her.. Skal nok klare å vinne en styrkeløft eller kroppsbyging konkurranse om 4 år :) Bare å holde seg skadefri nå. Er sterkest på skolen, så har ikke noe hastverk med å bli sterkere :p Bare ingen kødder med meg, så er jeg fornøyd. Det var faktisk grunnen for at jeg begynte å trene, fordi folk køddet hele tiden med meg. Var en skinny liten bastard på 50kg :)

 

Hehe, TTT(ting tar tid), hvordan går det ellers fysisk utenom løftene dine? En som er såpass sterk for alderen og "sterkest på skolen" burde vel kunne prøve seg på en 6-r i gym? :)

Lenke til kommentar

Vel, haha.. Første perioden (terminen) i 8 fikk jeg 2+ i gym, der jeg nesten aldri var med på gym og orket bare ikke det. Andre terminen begynte jeg å interesere meg litt for det og kom meg opp i en 4. Og nå ligger jeg vel på 5-6 har gymlærerern sagt. Det som virkelig irreterer meg er at vi har ganske så mye utholdenhet på gymen, jeg er ikke en utholdenhet type. Jeg er mer eksplosiv. Så jeg har skole rekord på spurt.

 

Jeg har merket at vekt løfting er noe for meg, faktisk min første bok jeg leste var en bok om vektløfting på 290 sider :p

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...