Seisi Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Som topic sier sliter jeg da med v-synch problemer i windows 7. Jeg kjører RC 1 build 7100 og problemet er mest synlig når jeg ser på film og det kommer kjappe bevegelser, men det er mulig å se det når jeg scroller nedover nettsider o.l, men da er det ikke fullt så irriterende. Problemet er at i XP og Vista fungerer V-synch helt utmerket og når jeg prøver å søke opp problemet på google etc finner jeg ingenting som er til hjelp. Jeg har installert de nyeste ATi catalyst driverne fra amd, men det har ikke hjulpet noen ting. PC skjermen min: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=449949 Skjermkortet mitt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=461102 Håper noen kan hjelpe meg med dette, og tror ikke det er sånn abre på grunn av at jeg har W7 RC1 siden jeg finner ingen lignende problemer. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Om du kan se at skjermen "skriver" ut frame etter frame, spesiellt når du scroller på en nettside for eksempel, så er det et klassisk fenomen som oppstår av at du ikke har installert skjermkort driverene til sjermkortet ditt. Det er ihvertfall det første du bør sjekke. -Stigma Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) @ Stigma: Som nevnt i posten min så er nyeste skjermdriver installert. Har hatt problemet i en god stund nå. Jeg har ikke et slikt problem som du antyder til, alt går veldig smooth, men kan liksom se at skjermen "deler" seg, akkurat som når du ikke har v-synch slått på. Endret 27. juli 2009 av Seisi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå