vofferud Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Hei tenkte meg å kjøpe Volvo v70. tenkte å kjøpe en brukt fra 2001 som har gått nesten 190,000 link Finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17993614 hvordan er generelt volvo v70 i kvalitet fra den tiden og hvor mye har km å gjøre på denne type bil? synes dere dette hadde blitt et bra kjøp, eller har dere noe annet å tipse meg om? på forhånd takk! Endret 27. juli 2009 av vofferud Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ah, jeg elsker de der Utrolig pene! Har et par kompiser som har sånn en. De er kjempe fornøyde. Ikke noe å si på kvaliteten. Veit hvertfall hvordan bil jeg skal ha neste gang jeg skal bytte. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 takk for svar! er bilene dems gamle? er de av det nye ller gamle karoseriet. tenkte litt på rust å slikt på en såpass gammel bil Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Han ene hadde 2003 mod, så og si rustfri, denne er vrak nå da.. Iom at han ville av veien med den og inn i noe fjell greier osv. Han andre har kjøpt seg 2001 modell, da det er det nye chassiet. Han har vel også en rustfri bil. Kommer helt ann på hvem som har eid den, med tanke på vedlikehold. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) ja skjønner. høres jo bra ut. gidder du å sjekke linken jeg skrev over å ta en kjapp titt på den å gi en kommentar? synes det var litt merkelig at han skrev: OK BIL. (?) Endret 27. juli 2009 av vofferud Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du burde ihvertfall dra og se på den Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg kjører fransk bil til daglig, og Volvo V70 er kanskje den bilen jeg ville vært mest nervøs for å kjøpe meg. Spesielt med automatgir. Hvis kassa ikke har røket ennå, så regn med at den tar kvelden etter hvert. Volvo skal imidlertid ha fått greit skikk på den fra 2005. http://pub.tv2.no/nettavisen/motor/article2367062.ece http://vgd.no/forbruker/bil/tema/1340474/t...bilen-volvo-v70 Endret 28. juli 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 okey takk for svar. kjøpte meg volvo v70 manuel kasse håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vil påstå du har gjort et bra valg. Skrur på disse daglig, og synes det er gode biler. Sant som Magnum p.i sier at automat-kassene fusket litt, men dette var i hovedsak ved hard påkjenning som f.eks med tung tilhenger. Hjelper oftest å skifte olje, men en og annen kasse må skiftes. Ellers holder bilene bra, så lenge de er godt vedlikeholdt. Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har vært litt borti en sånn, var noe problemer med forstilling samt at det ble hull i skinnsetet etter at setevarmen ble brukt. Snåle greier. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 viss man holder kassa ved like og bytter olje og flusher den mere enn hver 100 000 km så er de bra.. Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gikk det greit å få telefon kontakt med ragnar engesvik? Husker jeg kikka på en bil derfra sist jeg skulle kjøpe, men intet svar å få på telefon... Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Gikk det greit å få telefon kontakt med ragnar engesvik?Husker jeg kikka på en bil derfra sist jeg skulle kjøpe, men intet svar å få på telefon... hadde problemer med det i starten jeg også. men gikk til slutt Har vært litt borti en sånn, var noe problemer med forstilling samt at det ble hull i skinnsetet etter at setevarmen ble brukt. Snåle greier. akkurat det du sa nå har skjedd.... Endret 5. desember 2010 av vofferud Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Han ene hadde 2003 mod, så og si rustfri, Så og si? Betyr det at den faktisk har rust? Lite imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå