Brikka Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Her kommer min første post her, og mitt første bilde: Jeg vet det er litt kornete, men jeg var her mer opptatt av komposisjon og farge. Brikka Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Velkommen til forumet og bildekritikken! Motivet har potensiale, men kanskje under andre (og bedre) lysforhold. Syns dette ble for mørkt og skyene på himmelen hever ikke bildet. Grenene i nedre venstre billedkant er forstyrrende, kanskje du kan klone disse bort?. Tror det hadde gjort seg bedre i svart hvitt med høy kontrastnivå. Tror jeg ville ha forsøkt å stå mer til venstre slik at linjen som danner toppen av taket kommer inn i bildet med en annen vinkel. Lenke til kommentar
boos Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Velkommen til forumet. Jeg synes debuten var ganske bra. De to pipene og den åpne luka gir ballanse i bildet. I motsetning til Autoxave liker jeg den litt mørke og dystre tonen. Bildet er ellers enkelt i sin oppbygning. boos Lenke til kommentar
Brikka Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Takk for tilbakemeldinger. Brikka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå