tormoddf Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Guitar Hero er fortsatt tøft, selv om vi innser at Activision vrir de siste kronene ut av kuen. Les mer Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nja, melking av kua? For de som har PS2 og alle spillene er ikke dette så intressant, men vi som har XBOX360 så er dette veldig aktuellt da Guitar Hero 1 og Guitar Hero: Rock the 80's aldri ble sluppet på den plattformen. Jeg kjøper dette for musikken, ikke fordi jeg forventer en ny og spennende spilleopplevelse. Synd at de ikke tok med Eric Johnsen - Cliffs of Dover. Sikkert mange andre de også kunne ha tatt med, uten å la det gå utover andre låter... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 GH har blitt altfor likt Singstar! Be bare gjør det for penger! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 GH har blitt altfor likt Singstar! Be bare gjør det for penger! Skal jeg være den kjipe og si at alt i spillindustiren "gjøres" for penger? Jeg personlig ser verdien i slike samlinger som dette. Selv om jeg selvsagt også er enig i at det er snakk om melking i stor stil, betaler jeg gladelig for å oppleve perlene fra de tre første GH-spillene i master-versjon og med fullt band. Det som irriterer meg er at de kunne hatt mange flere låter med på skiva, i tillegg stiller jeg meg uforstående til at sanger som Sweet Child of Mine, Cliffs of Dover og til og med Before I Forget ikke fant veien inn i boksen. Kan hende det er snakk om å spare et par av gromsangene, slik at de kan gi ut en ny samledisk: Guitar Hero Even Greater Greatest Hits, vol. 2 (!). Tragisk nok går jeg sikkert til innkjøp av denne disken også. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Får kansje se når den kommer på tilbud, er jo ganske greit for oss ikke har alle de gamle spillene, så tror jeg kjøper dette etter vært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg