fei Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har kjøpt meg en ny epson 2100 printer. Der følger det med et program for å kalinirere gråtonene på utskfriftene. Programmet heter gray balancer: problemet er når jeg skal starte det. Jeg får følgende feilmelding cannot entry registry. Hva betyr dette. Jeg er grønn når det gjelder slike feil. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har du administrator rettigheter på maskinen? Lenke til kommentar
fei Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Ja, jeg tror de jeg er den eneste som bruker den. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvilket operativsystem har du? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hva slags operativsystem har du? Har du installert programvaren skikkelig? Lenke til kommentar
fei Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har win xp home. (oppgradering fra win millenium) Jeg har instalert programmet flere ganger med samme resultat Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det er altså bare du som bruker maskinen. Det finnes bare et brukernavn på oppstartsmenyen når du skal logge deg på?! Lenke til kommentar
fei Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg kan ikke velge hvel som skal logge seg på, jeg kommer rett inn på skrivebordet som admin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå