Euklid Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) «Yes, my guard stood hard when abstract threats Too noble to neglect Deceived me into thinking I had something to protect Good and bad, I define these terms Quite clear, no doubt, somehow. Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now.» -Bob Dylan, My Back Pages Bruker: Euklid Utfordring: My back pages Deltagernivå: Entusiast (Tror jeg. Må tenke på den.) Pingle. Utstyr: Ja! Pentax K20D m/18-55 og 55-300 er det jeg pleier å gidde å dra med. Endret 30. juli 2009 av Euklid Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Har en kropp som ikke helt vet å oppføre seg, neste måneden blir sær. Har derfor nedgradert meg selv til pingle (før startstreken! Om ikke det er pinglete vet ikke jeg ...), og tviler litt på om jeg får gjort såpass – men skal i alle fall følge med på andres tråder. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) 2. August – Rekviem Vinden kommer vestfra, syngende, lavmælt og mild. Og fjernt fra skogene toner en stillhet som klokkespill. Jeg minnes med ett et ansikt. Det er ikke mere til – Neslene ror i vinden over ei naken tuft der døgnflua danser sin dødsdans i høstlig spirea duft. Og veldig blåner guds himmel En svimlende løgn av luft. -Hans Børli K20D, 55-300@300, f/5.8, 1/125s, ISO200 Dagens musikk er – som eneste rette valg – 4' 33": Endret 2. august 2009 av Euklid Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Fin dupp - liker stemningen. Ville kanskje gjerne sett enda mer av det mørke vannet over duppen, tror jeg.. Gleder meg til å se videre.. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det var en trolsk stemning i vannet. Så for meg et dypt bunnløst tjønn. Hans Børli har skrevet mange vakre dikt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Likte det godt jeg også. De truende mørke skyggene gjør bildet litt skummelt... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Virkelig stemningsfullt bilde. Jeg likte det. Gir meg høstfølelse, og jeg liker høsten. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg liker hvordan fiskesnora snor seg gjennom bildet. Hvordan duppen har dråper på seg, speilbildet, bevegelsene. Jeg liker dette rett og slett. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Enig med de andre her...fint stemningsbilde:-) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Flott komponert bilde. Nå må jeg komme meg på fisketur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå