stuttbokså Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei Jeg skal flytte til et sted som ikke har dekning for kabel-tv. Derfor skal jeg anskaffe meg parabol. Det jeg lurer på er om jeg MÅ ha Canal Digital sin HD PVR, eller om det finnes alternative måter å få til opptak? Jeg vurderte å bare kjøpe canal digital sin hd tuner uten opptak, og så are kjøpe en dvd-opptaker, men d blir nesten like dyrt. Finnes d alternativer til Canal digitla HD-PVR? -Stuttbokså Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det fines alternativer, men CD har nå sperret for at man kan se HD på disse. http://avforum.no/forum/satellitt/87958-ca...ten-2009-a.html Ulempen med separat opptaker er at du må stille inn tuner på samme kanal som du vil ta opp. Dvs du kan ikke ta opp en annen kanal enn den du ser på, og det blir ikke mulig å ta opp to separate kanaler mens du er borte. Da er kanskje likevel bedre å kjøpe den tragiske Sagem boksen deres. Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Canal Digitals HD mottaker uten harddisk har mulighet for timer innstilling, slik at en kan programmere inn hvilke kanaler en skal stå på under opptak med separat opptaker. "Timer Med timerfunksjonen kan du stille inn når mottakeren skal slå seg på og av, og hvilken kanal den skal stå på. Dette er til god hjelp når du skal ta opp et program med din DVD-opptaker, fordi du slipper å passe på at mottakeren er påslått og står på riktig kanal. DVD-opptakeren må være koblet til VCR scart-kontakten for at timer-funksjonen skal virke." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå