GoldenHymn90 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Vi har ikke hatt strøm på 3 soverom helt siden lørdag kveld. Pappa har funnet ut at en ødelagt strømbryter er grunnen. Han har montert mange strømbrytere før, men denne gangen lykkes han ikke pga en ny strømbryter-modell. Det hadde vært veldig fint om noen som har peiling kunne hjelpe meg med det her. Det er 6 ledninger som skal kobles til én og samme strømbryter, men hvordan ledningene skal plasseres har vi ingen aning om. Jeg legger til et bilde av bryteren forfra/over/under og de 6 ledningene. Endret 27. juli 2009 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Ups, så ikke at det var åpent anlegg! Endret 27. juli 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ok, trenger litt info før jeg kan hjelpe deg. Ledningen som går ned, går den til stikk kontakter?, ledningen som kommer fra veggen regner jeg med er tilførselen, vennligst rett hvis jeg tar feil. Og till slutt ledningen som går opp går vell til lampa? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Ok, trenger litt info før jeg kan hjelpe deg. Ledningen som går ned, går den til stikk kontakter?, ledningen som kommer fra veggen regner jeg med er tilførselen, vennligst rett hvis jeg tar feil. Og till slutt ledningen som går opp går vell til lampa? Stemmer det du sier. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Ok, kabel som går opp, skal på hver sin pil. kabel som går ned og kommer fra veggen, Blå + Hvit skal på N og Sort + Brun skal på L Endret 27. juli 2009 av pink panther Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Til info, det er ulovlig for ufaglærte å holde på med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå