Gå til innhold

Programvare til to skjermer.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå gått til innkjøp av en skjerm nr 2. Har lest lenge rundt forbi på internett, men finner ikke svar på spørsmålet mitt.

Maskinvare:

grafikk kort gtx 260

skjerm nr 1 samsung 2032bw

skjern nr 2 samsung 2033

windows vista

Jeg ønsker å spille et spill mens jeg surfer på internett på den andre skjermen, problemet er at alle full screen applications krever "begge" skjermene. Det vil si at hvis jeg trykker på den andre skjermen så legger spillet seg ned på oppgavelinjen. Så jeg lurte på om noen har en løsning på problemet mitt. kan skrive litt mer detaljert under:

Eks

skjerm 1 need for speed

skjerm 2 www.hardware.no

Jeg spiller need for speed og finner ut at jeg skal trykke på en link på skjerm 2, når jeg trykker på linken på skjerm 2 så legger need for speed seg ned på oppgavelinjen på skjerm 1. Hva gjør jeg for å beholde need for speed oppe på skjerm 1?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel heller det at du ikke kjører need for speed i "vindusmodus", da vil begge skjermene funke men når du trykker på browservinduet vil det vinduet bli aktivt og legge seg over N4S som da går ut av sin fullskjermmodus for å la deg "se" browservinduet.

Men noen annen løsning enn å kjøre N4S i vindumodus har ikke jeg kjennskap til, jeg er forøvrig ikke sikker på om det er mulig med N4S. Vet det er en mulighet med WoW, så det skulle være en mulighet for at N4S har denne funksjonen også.

Lenke til kommentar

b21a du forstår hva jeg mener :p Har selv funnet ut at det går an å spille wow i vindusmodus og det fungerer, men det er en hele haug med spill som ikke har vindusmodus. Håpte det var en løsning på å spille full screen spill på den ene skjermen og ikke i vindusmodus.

need for speed er bare et eksempel :p

til lockdog

2 skjermer,

ene skjermen = fullscreen et spill.

andre skjermen = internett side eller noe annet.

hvis jeg spiller et fullscreen spill og trykker på den andre skjermen som spillet ikke er på, så legger spillet seg ned. VIlle likt å unngå dette.

Lenke til kommentar

Finnes også programmer som lager et "FORCE Window"

Hadde det samme med FlatOut2 for en stund siden

1.) Download DXWnd here [b]http://appaholic.co.uk/2007/10/16/dxwnd-force-almost-anything-into-a-windowed-mode/[/b]
2.) Extract and Open dxwnd.exe
3.) Edit -> Add
4.) Browser -> flatout2.exe (C:/Program/Empire Interactive/FlatOut2/..)
5.) DirectX Version Hook -> DirectX9
6.) Emulate 256 Colour Palette
7.) OK
8.) Double click on the "C:/Program/Empire Interactive/FlatOut2.exe" link in DXWnd and it will start windowed.

Kansje dette funker for andre spill og?

Lykke Til.

Endret av Airbegg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...