veluci Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 hei.. er en stund siden eg nå har kjøpt spill til xboxen, men tenkte eg skulle gjøre det.. tenkte meg ett underholdende spill hvor eg kan spille multiplayer.. tenkte litt på tiger woods 10, men vet ikke om dette er noe bra eller ikke.. er åpen for alle forslag, så om noen har noen brae forslag og komme med, så hadde det vert supert.. takker for alle svar Lenke til kommentar
aslebasle Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 hei.. er en stund siden eg nå har kjøpt spill til xboxen, men tenkte eg skulle gjøre det.. tenkte meg ett underholdende spill hvor eg kan spille multiplayer.. tenkte litt på tiger woods 10, men vet ikke om dette er noe bra eller ikke.. er åpen for alle forslag, så om noen har noen brae forslag og komme med, så hadde det vert supert.. takker for alle svar Gå på Amazon.co.uk og søk etter spill for Xbox 360. Når du finner et spennende, klikk på new and used. Der kan du finne mye bra spill til utrolig bra priser. Pass på at du ikke bestiller flere spill samtidig enn at det koster max £20-25 pr sending pga toll. Ikke alle av de som selger spillen via Amazon sender til Norge men mange gjør.. Da kan du kjøpe flere spill til en bra pris i stedet for et dyrt i norge. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Angående spill? Hvor mye plass tar ca ett spill om man kopierer det over til XBOX 360 fra DVD'en? Tenkte å kjøpe meg en XBOX, men vet ikke helt om 60GB holder visst spillene tar mye plass, syntes 120GB virket litt mye. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 120gb fyller man opp på et øyeblikk. et spill tar fra 3.1gb til rundt 7gb. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Tja, visst det ikke tar mere enn toppen 7-8GB så holder nok 60GB for meg Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Du klarer deg helt fint, jeg lever godt med 20 Da må man slette ett spill om man skal lagre ett annet, men de 5 minuttene går bra å vente. Endret 28. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nemlig også sparer jeg er par hundrelapper Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tja, visst det ikke tar mere enn toppen 7-8GB så holder nok 60GB for meg Jepp. DVD-Dual layer er bare 9GB så Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Gå på Amazon.co.uk og søk etter spill for Xbox 360. Når du finner et spennende, klikk på new and used. Der kan du finne mye bra spill til utrolig bra priser. Pass på at du ikke bestiller flere spill samtidig enn at det koster max £20-25 pr sending pga toll.Ikke alle av de som selger spillen via Amazon sender til Norge men mange gjør.. Da kan du kjøpe flere spill til en bra pris i stedet for et dyrt i norge. 20-25 pund er vel faktisk over tollgrensa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå