AudiA3 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution?? Noen som vet hva dette er? Han bak kassen på Siba sa at mest sannsynlig får jeg en ny PS3? Ser ut som om dette kan ta laaaaang tid.. Lenke til kommentar
aslebasle Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??Noen som vet hva dette er? Han bak kassen på Siba sa at mest sannsynlig får jeg en ny PS3? Ser ut som om dette kan ta laaaaang tid.. Var feilen bare at den støyet mye, som at viften gikk veldig høyt? Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??Noen som vet hva dette er? Han bak kassen på Siba sa at mest sannsynlig får jeg en ny PS3? Ser ut som om dette kan ta laaaaang tid.. Var feilen bare at den støyet mye, som at viften gikk veldig høyt? Feilen var at viften gikk alt alt alt for høyt. Som om konsollen var på vei til å ta av.. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 for ca 3 uker + siden hadde jeg samme problem p.g.a varmebølgen her i Oslo. Etter at vi fikk "normalt" sommervær så har den vært musestille igjen. Problemet var at det ble for varmt i stua og dermed støyet viften i den perioden. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??Noen som vet hva dette er? Angående spørsmålet ditt; Nordisk Film er de som utfører all reperasjon/reklamasjon whatever import osv av ps3 i norge. Uansett om du leverer inn via expert, siba, komplett.no så ender ps3en opp til reperasjon hos Nordisk film.. Erfaring tilsier at du får en annen ps3 i retur enn den du leverte inn, ofte en helt ny en. Lenke til kommentar
aslebasle Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??Noen som vet hva dette er? Angående spørsmålet ditt; Nordisk Film er de som utfører all reperasjon/reklamasjon whatever import osv av ps3 i norge. Uansett om du leverer inn via expert, siba, komplett.no så ender ps3en opp til reperasjon hos Nordisk film.. Erfaring tilsier at du får en annen ps3 i retur enn den du leverte inn, ofte en helt ny en. Kan man registrere reparasjon eller feil på nett? Eller må man til forhandler? Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??Noen som vet hva dette er? Angående spørsmålet ditt; Nordisk Film er de som utfører all reperasjon/reklamasjon whatever import osv av ps3 i norge. Uansett om du leverer inn via expert, siba, komplett.no så ender ps3en opp til reperasjon hos Nordisk film.. Erfaring tilsier at du får en annen ps3 i retur enn den du leverte inn, ofte en helt ny en. Kan man registrere reparasjon eller feil på nett? Eller må man til forhandler? Man må til forhandler! Jeg har omsider fått min PS3, etter nesten 6 1\2 uker. Fikk ny på garanti... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvordan er støyen på den? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Har samme problemet med min, her ser det ut til at det er kun varmen det kommer ann på, må bare holde temperaturen rundt PS3 under 26-27 grader. Endret 30. august 2009 av tamarin Lenke til kommentar
kistoria Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 jeg har hatt min ps3 i 2 år, har aldri hørt et pip fra den. stille som ei mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå