Gå til innhold

PS3 hørtes ut som jetfly


AudiA3

Anbefalte innlegg

Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??

Noen som vet hva dette er?

 

Han bak kassen på Siba sa at mest sannsynlig får jeg en ny PS3?

 

Ser ut som om dette kan ta laaaaang tid..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??

Noen som vet hva dette er?

 

Han bak kassen på Siba sa at mest sannsynlig får jeg en ny PS3?

 

Ser ut som om dette kan ta laaaaang tid..

 

 

Var feilen bare at den støyet mye, som at viften gikk veldig høyt?

Lenke til kommentar
Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??

Noen som vet hva dette er?

 

Han bak kassen på Siba sa at mest sannsynlig får jeg en ny PS3?

 

Ser ut som om dette kan ta laaaaang tid..

 

 

Var feilen bare at den støyet mye, som at viften gikk veldig høyt?

 

Feilen var at viften gikk alt alt alt for høyt. Som om konsollen var på vei til å ta av..

Lenke til kommentar
Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??

Noen som vet hva dette er?

 

Angående spørsmålet ditt; Nordisk Film er de som utfører all reperasjon/reklamasjon whatever import osv av ps3 i norge. Uansett om du leverer inn via expert, siba, komplett.no så ender ps3en opp til reperasjon hos Nordisk film..

 

Erfaring tilsier at du får en annen ps3 i retur enn den du leverte inn, ofte en helt ny en.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??

Noen som vet hva dette er?

 

Angående spørsmålet ditt; Nordisk Film er de som utfører all reperasjon/reklamasjon whatever import osv av ps3 i norge. Uansett om du leverer inn via expert, siba, komplett.no så ender ps3en opp til reperasjon hos Nordisk film..

 

Erfaring tilsier at du får en annen ps3 i retur enn den du leverte inn, ofte en helt ny en.

 

Kan man registrere reparasjon eller feil på nett? Eller må man til forhandler?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Var noe alvorlig feil med min PS3 kjøpt hos Siba. Sendte den inn for 3 uker siden, ser nå at den ble sendt til Infocare først, og nå videre til Nordisk Film c/o DSV Solution??

Noen som vet hva dette er?

 

Angående spørsmålet ditt; Nordisk Film er de som utfører all reperasjon/reklamasjon whatever import osv av ps3 i norge. Uansett om du leverer inn via expert, siba, komplett.no så ender ps3en opp til reperasjon hos Nordisk film..

 

Erfaring tilsier at du får en annen ps3 i retur enn den du leverte inn, ofte en helt ny en.

 

Kan man registrere reparasjon eller feil på nett? Eller må man til forhandler?

 

Man må til forhandler!

 

Jeg har omsider fått min PS3, etter nesten 6 1\2 uker. Fikk ny på garanti...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...