Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

trenger hjelp med paypal kontoen min

Anbefalte innlegg

Hallo

Vil først si at dette kan være feilposta og da beklager jeg det. Nå som det er sagt går jeg til saken: Jeg skaffet meg en paypal konto for noen måneder siden som fungerte bra frem til nå. Jeg har kjøpt så mye at jeg har nådd en penge grense for måneden og for å fjerne den må jeg Knytt til og bekreft et debet- eller kredittkort. Da jeg prøvde å gjøre dette med visa kortet sier det bare at kortet er registrert i en konto. Jeg har bare skrevet kort nummeret to ganger før tror jeg: Den første gangen var da jeg lagde paypal kontoen og den andre var da jeg måtte gjøre noe lignende som dette for å bekrefte at kontoen var min (tror det var noe sikkerhets greier). Så hva må jeg gjøre for å kvitte meg men penge grensene når de sier at det ikke går med mitt kort fordi jeg skrev det inn da jeg lagde kontoen?

trenger svar ganske kjapt, takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[..] Jeg har kjøpt så mye at jeg har nådd en penge grense for måneden og for å fjerne den må [..]

Aldri hørt om :hmm: Er dette en max beløpsgrense du selv har satt en gang i tiden?

Forøvrig er det mulig de "gamle" kortene fortsatt ligger inne(?), og at du må slette disse før du kan legge inn på nytt?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Tviler på at det er en maks grense jeg har satt fordi det er bare et halvt år siden jeg lagde brukeren. Og jeg har prøvd å finne de gamle kortene hvis de er lagret men jeg finner ingen ting. Jeg har også sett på registrerte kort eller noe sånt på kontoen men der er det visst ingen master kort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...