eMTea Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei. Jeg har vært på delfinshow å knipset litt, ble et par fine serier der. Men har lyst til å klippe å lime litt å sette dem sammen slik at 5-6 faser av serien blir vist i ett bilde, som smalere bilder ved siden av hverandre. Jeg har software'en som fulgte med 450D, er det brukenes til dette? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei.Jeg har vært på delfinshow å knipset litt, ble et par fine serier der. Men har lyst til å klippe å lime litt å sette dem sammen slik at 5-6 faser av serien blir vist i ett bilde, som smalere bilder ved siden av hverandre. Jeg har software'en som fulgte med 450D, er det brukenes til dette? Zoombrowser følger med kamera og der under Tools har du noe som heter Stich Photos, bruk den. RandiA Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Randi: Med forbehold om at det er ein del år sidan eg såg på Zoombrowser sist: Er ikkje den for å setje saman panoramabilete? Høyres iallfall slik ut. eMTea: Om det ikkje går med den medfølgjande programvara finst det nokre gratisprogram du kan bruke, som Gimp og Paint.NET. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Selv bruker jeg PS 7, eller Elements til slikt, men jeg ser i Zoombrowser du kan gjøre det samme hvis bildene er av samme størrelse. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå