Sinnapels Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Skal ta tattoo på Torsdag, og er litt skeptisk til at tegneren ikke helt vet hva jeg er ute etter. Viss noen har lyst til å tegne noe jeg eventuellt skal gå med resten av livet, så er det bare å sende en PM. Sorry viss feilpost. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) kanskje kjekt å skrive hva du er ute etter? Stor forskjell mellom en drage og et hjerte med "I love mother". Endret 27. juli 2009 av Dammed Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 DU kan jo f.eks ha navne ditt på ryggen? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Skal ha det Norske flagget med en type "Banner" under, med tekst. PM for mer info Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Skal ha det Norske flagget med en type "Banner" under, med tekst. PM for mer info Hva om du bytter nasjonalitet? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Da skal jeg ta det til etteretning "pappa". Det kommer aldri til å skje uansett. Men viss det er noen som faktisk er intr i å tegne og ikke late som om de er foreldre, så hadde det vært fint Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Da skal jeg ta det til etteretning "pappa". Det kommer aldri til å skje uansett. Men viss det er noen som faktisk er intr i å tegne og ikke late som om de er foreldre, så hadde det vært fint Tror det var en spøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå