AndersK_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har brukt Paint Shop pro til og lage det (version 7) http://home.no.net/washup/infernoplakat.jpg OBS! 400kb! Mitt første pc redigerte bilde, bare så det er sagt. Har planer om og fremkalle det, men først må jeg få vite om det er noe mer jeg kan gjøre med det så det ser litt kulere ut. Hvis det er noe som kan gjøres da :smile: Hadde tenkt og fremkalle det i morgen, som en stor.. Ja hvertfall 30 cm 'plakat'. Mottar alle forslag med en stor takk!! =) Mvh. Anders!! o/ (Bildet er fra Shadows Fall konserten på Infernofestivalen 2003. Objektet er andregitaristen) Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Najs til å være en nybegynner Hadde ikke klart noe bedre selv, for jeg er ikke noe god med sånt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Joda, helt greit det Lenke til kommentar
maedox Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Veldig bra! :smile: Tror ikke hardware.no er rette plassen å spørre egentlig. Legg bilde(ne) dine på www.deviantart.com. Der fins d noen tusen dyktige artister, klare til å kommentere d meste Lenke til kommentar
tore- Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ikke for å være slem men... Hva har DU egentlig gjort med bilde?`Gjort det til svart hvitt og redusert på antall gråtonefarger? Ser slik ut. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Er mye kult du kunne gjort med det bildet, som å fjerne hodet på typen... Kunne vært kult da ja... 8) Hmmm, var kanskje litt stygg, men, men Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har lagt til logoene osv selv.. sjekk her: Sånn så det ut opprinnelig.. http://home.no.net/washup/infernoplakat_farger.jpg Japp. Skal fremkalle det i morgen.. ble ikke i dag Mvh Anders!! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Men du må vise bildet på FULL SKJERM (asså det redigerte, ellers ser det jævli ut) ^_^ Lenke til kommentar
tore- Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Helt greit liksom, selv om det eneste imponerende med bilde var logoen, men den var ikke så bra. Og de andre har du hentet fra andre steder. Sorry... ikke stygt ment Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 tore-: omfg rofl2k stfu plz kembo din n00bz0r-h0r3z0r!! [1337 kembo-stfu-script] Lenke til kommentar
tore- Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Du må tåle litt kritikk. http://www.deviantart.com/deviation/884094 Der er noe jeg har laget. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 er det en Marshall forsterker jeg skimter i bakgrunnen mon tro? Lenke til kommentar
Jimmy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Greit nok syntes jeg. Tore, bra bilde:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå