Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

WoW er tregt å åpne, etter bruk av Win-tast.

Anbefalte innlegg

Hei.

Som topicen sier så tar det kanskje 5-7 sekunder for at WoW skal åpne seg etter at jeg har trykket på Win-tasten for å legge ned programmet.

Har prøvd å deaktivere det som er mulig på Egenskaper > Kompatibilitet, men uten hell.

Har også prøvd å kjøre skjermkortet på en GPU men det også uten hell.

Er det noen som har hatt problemer med det samme?

PC-specs kan sees i signatur. - Kan også nevne at jeg har alt av de nyeste driverne.

Alle tips mottas med takk.

Even.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hører det har skjedd endel med de nyeere nvidia driverne, mulig det

kun er i windows 7, da det er kun det jeg følger med på. I Vista når

jeg spilte WoW så måtte jeg vente max 2-3sec før ting var på plass.

Isåfall mange som nevner det på guru3d.com på de nyere driverne at

det er tregt å komme seg inn etter alt-tab.

Du kan jo kjøre spillet i windowed mode, slipper du isåfall problemet

ved å vente på å hente det opp igjen når du legger det ned.

5-7sec er ikke en evighet tho. Men kan være plagsomt når man skal

ut og inn av spillet konstant.

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar
Kva versjon av Windows har du?

Om du i det heile tatt har Windows må du nok berre finne deg i å smøre deg med tålmodighet. Slapp av. Gå turer i skogen.

Vista Home Prem.

"Slapp av, gå turer i skogen" ? Mener du med det? Om det er sarkastisk så kan du gå å henge deg.

@anotherzen & saccosekk:

Takk for svar, skal sjekke ut dette litt.

Lenke til kommentar
Det var ikkje humoristisk eller sarkastisk. Eg bruker å kalle det harde fakta, så berre finn deg i det. Ikkje for å stemple deg som gamer, men eg trur du ville hatt godt av det.

La Redbullen stå nokre timar, og leve livet som sin faktiske "character".

Hehe, du kan si akkurat hva du vil. Men det er sånne som deg som faktisk kunne vært en gamer. Som sitter inne foran PC'en sin og dømmer andre uten å ha noe som helst "harde fakta".

Jeg har nettopp prøvd en kompis av meg sin figur, bare for morro. Fordi jeg er voksen nok til å slutte med WoW. (Noe som jeg gjorde for 1 år siden+, og jeg har aldri tenkt meg tilbake igjen).

RedBull drikker jeg ikke annet enn når jeg er på fylla, jeg vet ikke med deg?

Bedre lykke til neste gang, steffenz. Men her feila du.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Slapp av. Eg berre tulla med deg.

Eg prøvde utvilsomt å drite ut Microsoft, og misfosteret deira betre kjent som Windows.

Så det var det eg meinte med harde fakta. Windows er berre søppel. Naturlegvis ei subjektiv oppfatning eg har danna meg med nokre vonde år erfaring, men som kvar einaste Mac-fan elsker eg å drite ut Microsoft i ein kvar samenheng. Sjølv om det ikkje har så mykje med emne å gjere.

Så litt meir sakleg; Windows kjem etter mi erfaring berre til å gå treigt når ein skifter mellom programmer slik du nemner.

Eg ser ikkje at eg har feila, men eg ser at eg uten noko grunn har hånt å satt i bås. Om du tykkjer det er irriterende (det hadde nok eg óg gjort) så beklager eg. Var ikkje meint som noko personangrep i det heile tatt.

Er ikkje noko gamer sjølve, og har vel heller eigentleg ikkje noko å seie når eg aldri har rørt World Of Warcraft.

Beklager unødvendige innlegg, det var ikkje meint som noko personangrep. Berre hån av Microsoft. Ein moderator kan gjerne slette innlegg som er upassende. :)

Lenke til kommentar
Slapp av. Eg berre tulla med deg.

Eg prøvde utvilsomt å drite ut Microsoft, og misfosteret deira betre kjent som Windows.

Så det var det eg meinte med harde fakta. Windows er berre søppel. Naturlegvis ei subjektiv oppfatning eg har danna meg med nokre vonde år erfaring, men som kvar einaste Mac-fan elsker eg å drite ut Microsoft i ein kvar samenheng. Sjølv om det ikkje har så mykje med emne å gjere.

Så litt meir sakleg; Windows kjem etter mi erfaring berre til å gå treigt når ein skifter mellom programmer slik du nemner.

Eg ser ikkje at eg har feila, men eg ser at eg uten noko grunn har hånt å satt i bås. Om du tykkjer det er irriterende (det hadde nok eg óg gjort) så beklager eg. Var ikkje meint som noko personangrep i det heile tatt.

Er ikkje noko gamer sjølve, og har vel heller eigentleg ikkje noko å seie når eg aldri har rørt World Of Warcraft.

Beklager unødvendige innlegg, det var ikkje meint som noko personangrep. Berre hån av Microsoft. Ein moderator kan gjerne slette innlegg som er upassende. :)

Hehe, ble faktisk litt glad av å lese det her nå! Er faktisk ikke så mange ærlige sjeler på nettet der ute. :)

Skjønner frustrasjonen din, er ofte jeg kunne kasta hele driten ut av vinduet.

For min del så trenger ikke innleggene å slettes, det var dessuten jeg som begynte med å "slenge dritt" til deg. Men jeg antar at jeg misforstod. (Har vært borti nok folk som begynner å slenge dritt med en gang når jeg var en gamer, så jeg stiller meg veldig kritisk med en gang.) Beklager for dette!

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...