Mobil eksperten Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Nå har jeg kjøpt meg en p800 og vurderer et 128mb minnekort. Er det noen som vet når dette kommer ut eller hva det kommer til å koste? Vet dere hvor mange bilder det er plass til med den største oppløsningen? Ca. 25-40kb per bilde. Jeg har overført noen videoer fra 3650 via bluetooth, men de blir så lite bilde på p800, hvorfor er det det? Går det ann å få det større? Går det ann å få radio til p800, som ekstrautstyr? Hva koster dette, er det flere typer? Er det bra lydkvalitet? På forhand takk for svar. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Et raskt søk i prisguiden viser at MPX allerede skal forhandle 128 MB Memory Stick Duo kort: https://prisguiden.no/vis_produkt.php...product_id=2675 Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Det kostet jo en del. Det blir vel billigere etter en stund, men det spørs hvor lenge jeg klarer å vente. :smile: Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Du får kjøpt de fra utlandet fra rundt $70-120 USD.. søk litt. MPX sin pris på 1668kr er ikke akseptabel uansett. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Går det ann å klippe ut/kopiere bilder i mapper over til minnekortet? Hvorden er det jeg gjør det? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Må ikke du ha et eget adapter til minnekort som kobles til Pc-en via USB? Lenke til kommentar
beh Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Vet dere hvor mange bilder det er plass til med den største oppløsningen? Ca. 25-40kb per bilde. Hvis man regner på det blir det et sted mellom 5242 og 3276 bilder Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Vet dere hvor mange bilder det er plass til med den største oppløsningen? Ca. 25-40kb per bilde. Hvis man regner på det blir det et sted mellom 5242 og 3276 bilder Hvis det er plass til så mange bilder holder det sikkert med et 64mb minnekort, spørs om jeg skal få flere videoer fra 3650 (de bruker jo bare 94kb). Det er plass til en del videoer og bilder for det! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Går det ann å klippe ut/kopiere bilder i mapper over til minnekortet? Hvorden er det jeg gjør det? Ja det går fint det. Les manualen Bare og viewe bildet du vil flytte, velge folder opp til høyre hvor du vil at det skal være, så flyttes det.. ellers kan du bruke QFileManager eller en annen File Manager (Den som er bygd inn i Tracker er superb), og flytte sånn.. eller gjøre det via PC'en da, gjennom IrDA, Bluetooth eller SyncStation'en.. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Gå inn på www.komplett.no og se om du finner noe der.Ska vist vere billigt der Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Bare og viewe bildet du vil flytte, velge folder opp til høyre hvor du vil at det skal være, så flyttes det Går det ann å gjøre det med hele mapper, fordi det tar litt tid med hvert eneste bilde. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Bare og viewe bildet du vil flytte, velge folder opp til høyre hvor du vil at det skal være, så flyttes det Går det ann å gjøre det med hele mapper, fordi det tar litt tid med hvert eneste bilde. Ja, som jeg sa - bruk en File Manager.. QFileMan er gratis, og laget av SE selv, men følger ikke med som standardprogram i telefonene. Du kan laste det ned fra SE sin site, eller www.my-symbian.com eller masse andre steder.. FileMan som er inkludert i Tracker (www.symbianware.com) er dog bedre, men er 14 dagers trial, og deretter koster den 14.95eur (vel verdt det!). Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Når jeg har noen bilder med en oppløsning på 640x480, går det ann å få bildene på 320x240 eller 160x120, hvis jeg har tatt de fra før (altså har de på "bilder") Når jeg er på CommuniCam står det "Bilder som gjenstår" og så ett tall. Hvordan kan jeg gjøre det slik at det kan stå hvor mange bilder det kan være på minnekortet istedenfor telefonminnet? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvis du har bilder som er på 640x480, og vil sende de i en MMS, og de er litt for store, så når du lager ny MMS melding, og har valgt bildet, hold så pennen på bildet litt, så får du bl.a. opp et "edit picture/bilde" valg, gjør så det, så bare gjør en liten modifikasjon med bildet, velg "exit" fra bilde-editoren, så blir bildet automatisk re-siza til "MMS standarden". Bilder kan, etter det jeg vet, kun tas og lagres direkte på internminnet i telefonen, for så og flyttes over til minnekortet.. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 bidz: takk Nå fant jeg ut hvordan jeg kan tegne på bildene i mms'en, det er utrolig gøy. Gleder meg til jeg kan kjøpe 64mb minnekort, da har jeg plass til mange bilder. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Hvordan kan jeg få mp3 over til mobilen, med det utstyret som følger med? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Bruk internet explorer og kopier de over bare Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Bruk internet explorer og kopier de over bare Hva mener du? Går det ikke ann å få de over via PC Suite (eller noe lignende)? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Letteste er å åpne utforskeren din. Der har du en "device" som heter P800 eller lignende. Klikk på den og velg Memorystick duo og kopier MP3 filene der. HVa skal du bruke PC suite lignende greier for når du kan gjøre det enkelt?? Men du må installere softwaren til Ericsson først da Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Kan du skrive litt mer detaljert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå