Newt32 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Heya. Dette er tråden der du legger ut dine egene dikt. Det som er bra med dikt er at det nesten ikke er noen bestemmelser på hvordan et dikt skal være. Regler: 1. Hold diktet under 100 ord. 2. Ingen direkte støtende og groteske dikt. 3. Ha en tittel på diktet. 4. Flere regler kan legges til etterhvert. Diskusjon.no Tekst blomstrer Meninger kungjøres Bilder framstilles Knapper beføles Idioter blir flamet Sexlivet blir bedre Livets mening besvart Unyttig chat svever Roser Roses are red, Violets are blue, Newt32 is sweet; And so are you. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Trur dette kommer til å funke dårlig Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Verdt et forsøk ^^ Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nei. Uansett, her er mitt bidrag: Denne tråden er lame. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Vel, det bryr jeg meg lite om. Fikk lagt ut et par kreative dikt, uansett. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Whalecums-dikt til tråden Newt32 er sweet for ikkje å snakke om leet For ein ny tråd på lekeplassen er ein ny aktivitet når ein sitter på rassen Endret 28. juli 2009 av xersess Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nå er jeg ikke sikker på om diktene mine passer helt her, men what the heck. En poet må jo markedsføre seg overalt, til og med på Lekeplassen ;D Angst Shaking uncontrolled angst has its grip on me fear is all over me gripping killing little me På toget Gjennom landet over gamle sviller Vi duver frem som en bakfull måke, glemt Endeløse landskap strekker seg ut hvite traktoregg som froskeegg i dam utspredt i okerhav Bebyggelse ny og gammel skyter opp som falloser i lysthus Enden er nær dommedag, stasjon snart slutt som Metusalem på livets rand But why? The grass is always greener on the other side But why don't I see it? Don't throw rocks in a glasshouse But why doesn't it break when I do so? Don't sell the hide before you've shot the bear But why can't I swindle and lie, when the rest of the world does? Sga sei, vanskelig når man må holde seg under 100 ord, har ikke så mange gode dikt på under 100 ord Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Her er en limerick jeg snekret sammen for lenge siden (på litt ustø dansk): Ungguten fra Jæderen Der var en unggut fra Jæderen Som troede han var en god digter, men Publikum døde Og salen lå øde Da han var ferdig med digt nummer én. (PS! diktet er basert på en sann historie ) Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) O - Skjenk meg en grav i det isgrønne hav, La bølgene kvele min gråt! Carl Barks (1901 - 2000) Endret 31. juli 2009 av CS93 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Marit var eit mareritt, Og ho var kun på pub, Ho pulte i aust, Og ho pulte i vest, Kvar gong ho var på fest! Endret 8. august 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Oppi rassen, slippes gassen, nedi dassen. lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå