vatha Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har problemer med lyden på pc'n. Lurer på om jeg har klart å avinnstallere noe. Jeg har lyd på selve pc'n, men når jeg skal f.eks spille musikk fra youtube etc, så er det ingen lyd. Klarer ikke å finne ut av hva som er feil. Har en HP Pavilion dv5-1118eo Entertainment Notebook PC Tror noe er avinnstallert. Kan noen hjelpe en som ikke har så veldig peiling på data? :-) Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 så det du sier er at lyden funker ellers? bare ikke på youtube? kan du definere "etc"? sjekket volumbryteren på youtube? Lenke til kommentar
vatha Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 så det du sier er at lyden funker ellers? bare ikke på youtube? kan du definere "etc"? sjekket volumbryteren på youtube? Nei, ikke der problemet ligger, har litt peiling Men det kan se ut som om lydinnstillingene på pc'n står kun på headset eller noe. Som om jeg har avinnstallert lyden på pc en, men jeg hører heller ikke noe når jeg tar i headset Skjønner ikke Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvis du har Vista og hvis lyden i windows fungerer, men ikke i nettleseren så kan det kanskje hende at du har dempet volumet for programmer? Jeg har ikke noe PC med Vista for øyeblikket, men det kan jo hende du kan kikke litt i lydpanelet og se om du eventuelt har greid å "mute" noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå