hansmariusb Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Vi har ett barn og en hund (flatcoutred retriver). Idag har vi en Toyota Corolla Verso 7seter hvor de bakerste setene er lagt ned for å få plass til bur. Vi har problemer med lasterommet da vi ikke har plass til både hundebur og barnevogn. Løsningen er å legge ned 2 av baksetene slik at vogna plasseres der. Dermed er jo dette en "3-seter". Ønsker derfor en ny bil med god kjørekomfort og driftssikker. Pris max 300 000. Ønsker helst SUV, men virker som det kan vanskelig å få tak i, alle er 2seter..? Gode forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kan ikke en Touran være en god bil? Eller blir det for dårlig plass i bredden? Lengde messig burde den iallefall være god nokk! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Mulig jeg kan hjelpe deg hvis det er et alternativ å gi bort hunden Skulle akkurat til å foreslå Touran... Lenke til kommentar
hansmariusb Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 hehe, hunden gies ikke bort Hadde tenkt på den, men tror ikke det er noe mer plass i den enn Toyotan..? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Uten at jeg har sett på noe spesifikasjoner, så vil jeg si jo! Den er lengre. Iallefall ut i fra bilder er det bedre plass fra bakdøra og stumpen. Men mulig jeg tar feil! Evt kan du jo gå for en størrre Suburban Får du ikke plass i den, så må enten kona, ungen eller hunden bli igjen hjemme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå