Odd Arve Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Blir det stor forskjell det der med tykkelsen på kanalen i undersiden på blokka da eller er det minimalt?Forresten tror dere at det funker med en Aquabee UP 2000 pumpe ?En ting til hvilke slanger burde jeg velge pvc,silikon eller tygon og tykkelsen.Kanalene i blokka er 1cm brede.Jeg skal prøve å få lagt ut bilde av delene så fort som mulig. Lenke til kommentar
formann Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Blir det stor forskjell det der med tykkelsen på kanalen i undersiden på blokka da eller er det minimalt?Forresten tror dere at det funker med en Aquabee UP 2000 pumpe ?En ting til hvilke slanger burde jeg velge pvc,silikon eller tygon og tykkelsen.Kanalene i blokka er 1cm brede.Jeg skal prøve å få lagt ut bilde av delene så fort som mulig. WHAT? Forklar litt nærmere hva du mener? BTW: Fiks emnefeltet ditt... ellers blir nok tråden stengt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Les retningslinjene. Spesielt punkt 2 om bruk av emnefeltet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg