Kimlorentz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg søker etter et program jeg kan bruke på min hjemmeside. Jeg har egen server viss det må vere installert noe der. Jeg søker. 1. Live chat med andre og gruppe valg. 2. Deling av cam 3. Deling av diverse filer mellom brukerer Har sett på en hjemmeside som heter "Nestchat" som har et bra system men for å få mest utnyttelse av dette koster det penger. Så jeg kunne tenkt å ha nødvendige programmer installert på min fil server eller på min hjemmeside som jeg har hos www.one.com. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Yahoo messenger har en sånn chat funksjon, med forskjellige chatterom Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Yahoo messenger har en sånn chat funksjon, med forskjellige chatterom Ah ok. men da krever det at alle har yahoo. jeg vil ungå at folk må installere sånt for å bruke min side Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 det er da ikke noe stress anuhow.... www.chatplanet.no sjekk ut den Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 det er da ikke noe stress anuhow.... www.chatplanet.no sjekk ut den Takk skal se etter jobben, har filter her som hindrer meg å se siden. Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 det er da ikke noe stress anuhow.... www.chatplanet.no sjekk ut den Den er vell ok, men ikke akkurat det jeg søker etter. blir for mye. vil bare ha konsentrert innom hobby ikke alle andre norge sine ting Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Et program som ligner på Adobe Connect hadde vert kult. men det programer koster h.... mye Her e bilde av hvordan jeg tenkte den skal se ut. Enten i flash eller java Endret 3. august 2009 av Kimlorentz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå