andesam Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Heisann. Sitter å ser på telenor (djuice) sine sider og kjenner jeg blir ganske irritert. Under tjenester > internett på mobilen står det at hvis man bruker mer enn 200mb/mnd settes hastigheten ned til ca. 100kb/s. Men under djuice explore (og vilkår) står det at det samme skjer dersom nedlastingen overskrider 5gb/mnd i 2 måneder. Vil det igrunnen si at maks 10kr/dag i praksis bare gjelder dersom man har djuice explore, og ikke andre, billigere, djuice abbonement? (Tror netcom er i ferd med å få en ny kunde snart..) edit: ser ut som netcom også har samme greia. Endret 27. juli 2009 av andesam Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Står vel ingenting om at maks prisen ikke gjelder for andre abonnementene, men bare at hastigheten blir begrenset på enten 200mb/mnd eller 5gb/mnd avhengig av hvilket abonnement man har? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det Blunderguff skriver er nok korrekt, skjønner ikke helt hva trådstarter mener. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Takker for respons. Var overbevis om at telenor hadde 5gb grensen på alle abb. før. Derfor jeg ble så irritert når jeg oppdaget dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå