abene Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 En feil i oppdatering fører til at AVG feilaktig sletter Itunes-filer. Les mer Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kommer Itunes inn på min maskin, vil det bli behandlet på samme måte som et virus. Kudos til AVG! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kommer Itunes inn på min maskin, vil det bli behandlet på samme måte som et virus. Kudos til AVG! Hva er iTunes?! Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nå er ikke jeg noen tilhenger av iTunes, men AVG har vel vært litt raske med å bestemme seg for hvilke filer som skal slettes igjen; ref http://www.itavisen.no/793855/antivirus-sl...&utskrift=1 Har tidligere anbefalt AVG til mine venner, men er skeptisk når de ikke klarer skille filer som MÅ slettes med filer som skal være der... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 AVG gjør folk en tjeneste, hva er problemet? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Itunes oppfører seg som et virus så hvor er problemet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Denne glippen har flere antivirus programmer gjort igjennom årene. De aller fleste "store" antivirusselskaper har gjort dette en gang eller to så jeg tar det ikke så alvorlig. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kommer Itunes inn på min maskin, vil det bli behandlet på samme måte som et virus. Kudos til AVG! +1 Lenke til kommentar
moft Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Itunes-relaterte greier ER malware og det er da bare rimelig nok at det behandles deretter. Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Enig med folk (og AVG) i at itunes er et virus. Ikke så overasket over at en reinnstalasjon ikke virker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Svært så negative folk var til iTunes her da... "False posistives" er forøvrig en del av vår verden, det hender ofte medisinen er like plagsom som sykdommen. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Fsecure tok jo like så godt og behandlet noen kritiske windows systemfiler som virus for en tid tilbake. Full reinstall Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg skal ikke snakke om Itunes av i dag men for 2 år siden var det noe skikkelig dritt som adaware tok og spybot s&d fant skjulte prosesser på, altså virus som i all hemmelighet sender informasjon tilbake over nettet til moderserveren. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 haha, et program som jeg virkelig kan relatere til. I salute you AVG. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Enig med mange. Ta iTunes Lenke til kommentar
Newton Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Får vel laste inn [email protected] med at det er mer fruktbart enn å lete etter intelligent liv i forumet her, om man skal dømme etter kommentarene over.. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 AVG har vel skjønt at de som bruker itunes ikke har peiling på hva det driver med, derfor måtte de ta skjeen i en annen hånd og få rensket opp i søøpelfilene på maskinen kudos til avg. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Begynner å miste tiltroen til AVG mer og mer :\ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Begynner å miste tiltroen til AVG mer og mer :\ Stakkars liten, hold deg til Norton Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Bedre at det sletter for mye en for lite etter min mening... Andre som har et problem med kommentar greiene under annonsen i Firefox? Jeg får bare skrevet teksten men ikke postet det, ettersom "Send inn din kommentar" knappen ikke er der :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå