Gå til innhold

Merkelig HD

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp investert i en ny HD, (IBM 120GB Deskstar 8mb gxp 180). Men etter jeg har satt den i pcn, som forøvrig er helt ny, viser den bare 31,4 GB. Hva kan være galt? Noen som har hatt det samme problemet, og som kanskje har løsningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp investert i en ny HD, (IBM 120GB Deskstar 8mb gxp 180). Men etter jeg har satt den i pcn, som forøvrig er helt ny, viser den bare 31,4 GB. Hva kan være galt? Noen som har hatt det samme problemet, og som kanskje har løsningen?

Kan være så mye, så om du kan fortelle litt mere om hvilket hovedkort/cpu/ram/os så er det mye enklere å hjelpe deg?

Men om det er winxp du har, kan det være nok å oppdatere windows.

Dobbeltposting er noe andre forum-brukere ikke liker. /me drømmer om en "varsle moderator"-knapp.

Han har nå postet riktig nå, og bedre topic/emne enn det han hadde i andre tråden, eller hva?

Lenke til kommentar

Uten at jeg vet hvilket hvkort osv du har, så er det mange gamle hvkort som ikke støtter større en 40gb. dvs. flash bios'en din til nyeste ver., kanskje du da vil få løst problemet.(dette er vell kanskje noe du uansett burde gjøre... :yes: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...