Scroogey Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Har tenkt meg på CL-kampen 5. august, men lurer på en ting: Jeg fyller seksten etter at jeg har kjøpt billetten, (har ikke gjort det ennå), men før kampen. Jeg er altså femten når jeg kjøper billetten, men seksten på kampen. Går jeg som barn? Kan jeg kjøpe barnebillett? Endret 27. juli 2009 av CS93 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Du klarer sikkert å gå inn som barn om du ikke må vise legitimasjon, men egentlig skal du vel betale voksen. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Men jeg kjøper billetten som barn? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Tror ikke det spiller noen rolle, når du entrer stadioen så er du jo "voksen". Du skal jo ha billett for å entre stadioen skal du ikke? Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Jo, jeg må vel ha gyldig billett. Greit å være på den sikre siden. Ville vært kjiipt å blitt nekta inngang. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 nesh.. er jo ikke akkurat noen storlag som skal spille uansett Tror nok du ville klart å gått inn som barn, men hvor mange kroner sparer du og er det verdt det? Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Hadde spart litt over 100 kr. (pris voksen 250 kr.), men det er så avgjort verdt det når du har holdt med Stabæk i tynt og tykt hele livet. Dessuten er FCK Skandinavias (og Nordens) største og mest meriterte lag, så kom ikke å si at det ikke er et storlag. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Tenkte mer på Stabæk som ikke var noe storlag jeg da FCK er det litt størrelse på ja.. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 du støtter ikke klubben når du sniker deg inn på barnebillett men, seriøst....hvor gammel syns dine venner ser ut? om de sier 16-18 så kjøp voksen, sier de mindre enn 16 så kjøp barnebillett. tror uansett ikke at de vil nekte deg å komme inn om du påstår hardnakket at du er u-16... kunne tenkt meg å sett denne kampen selv, men er borte på ferie. blir helt sikkert en god kamp! lykke til Lenke til kommentar
Rettep92 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Herregud, det er da ikke noe problem. Hvis du har vært på Telenor Arena før (og det regner jeg med, siden du sier at du har støttet Stabæk hele livet), så vet du jo at billettene leses elektronisk. Det er ingen personer som ser om det er barnebillett, og maskinen ser ikke at du egentlig er voksen. MEN, kjøp voksenbillett du, for å støtte klubben. Lenke til kommentar
i-c-eMan Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Kjøp voksenbillett, 100 kr ekstra gjør deg ikke fattig Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jeg spurte dama i Stabækbutikken, og hun sa jeg skulle få barnebillett den siste gangen. Om jeg ikke støttet klubben som jeg kanskje burde gjort nå, syns jeg det er viktigere å holde med i tykt og tynt. Det gir mer støtte. Endret 31. juli 2009 av CS93 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Du støtter klubben ved å dra på kampen, ikke bare nødvendigvis om du betaler 100 kroner ekstra. Billettene leses jo automatisk der, og da er det bare og kjøre på med barnebillett hele veien, også etter at du har fylt 16 (regner med at du har sesongkort, men tenker på cupkamper og andre spesielle kamper). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå