StorPeder Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Noen som har link til et godt prog?? -Jeg kan søke på google, men vet ikke hvilke som er bra -Jeg kan søke forumet, men jeg får bare feilmld Jeg skal hive GF2 MX400 til fordel for Herc 9500pro Jeg har kortet liggende ved siden av meg og klør i fingra etter å få det i funksjon!!! Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har du prøvd ganske enkelt å gå i legg til/fjern programmer og fjerne det der? Hvis du tar uninstall der går det meste bort. Uansett: Fiks signaturen din: Det finnes ikke dumme svar, bare dumme spørsmål! ---til--- Det finnes ikke dumme svar, bare dumme mennesker. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 www.guru3d.com skal det vel ligge nVidia Detonator Destroyer på tror jeg. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Har du prøvd ganske enkelt å gå i legg til/fjern programmer og fjerne det der? Hvis du tar uninstall der går det meste bort. Uansett: Fiks signaturen din: Det finnes ikke dumme svar, bare dumme spørsmål! ---til--- Det finnes ikke dumme svar, bare dumme mennesker. Nåja. Det er _du_ som må forandre siggen din Dessuten vet alle at 9 av 10 ganger så funker det ikke å bare avinstallere driveren vanlig. jeg prøvde det, jeg, men det gikk rett til helvete Så nå må jeg formatere maskina, og har steget inn i rekka av de 9... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Man har også Driver Cleaner 1.4, som fungerer både mot ATi og NVIDIA. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå