Majjan Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Handlinger har som kjent konsekvenser, og i Mass Effect 2 skal du virkelig få oppleve dette. Les mer Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Etter flere runder med Mass Effect på PC og X360, gleder jeg meg stort til Mass Effect 2! Og nå ser det ut som mass-"effect" blir enda _større_ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 betyr det at man MÅ spille (og gjennomført..) Mass Effect før man får spille 2'ern? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nei, det er jeg ganske sikker på at man ikke trenger.. de er vel "nøytrale" eller noe!? Men, jeg bare håper så inderlig at Shepard ikke er død, eller noe lignende, som de trailerne har vist.. og at det dermed er bare valgene som huskes.. for, jeg vil VELDIG GJERNE spille den samme Shepard igjen, og blir en smule lei meg hvis ikke.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 betyr det at man MÅ spille (og gjennomført..) Mass Effect før man får spille 2'ern? Nei, men har du ikke spilt det første vil du bare få en "standard" begynnelse og opplevelse. Når det gjelder konsekvenser er dette egentlig bare småtteri i forhold til hva vi kan forvente oss mellom ME2 og ME3: Denne gangen kan folk dø - inkludert Shepard. De vil i såfall naturligvis ikke dukke opp i ME3... Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nei, det er jeg ganske sikker på at man ikke trenger.. de er vel "nøytrale" eller noe!? Men, jeg bare håper så inderlig at Shepard ikke er død, eller noe lignende, som de trailerne har vist.. og at det dermed er bare valgene som huskes.. for, jeg vil VELDIG GJERNE spille den samme Shepard igjen, og blir en smule lei meg hvis ikke.. Nei, han er ikke død. Jeg så en gameplay trailer fra E3 der man spiller Shepard. Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Shepard er ikke død som tidligere nevnt men EN av sluttene i Mass Effect 2 ender med at Shepard dør og da får du ikke se han igjen Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hmm, de skal altså se hvordan du løste slutten og basere seg på det.. Hva med de av oss som har spillt gjennom flere ganger med samme karakter og løst slutten forskjellig? Man måtte jo spille det flere ganger for å oppnå max level feks. BTW: hva faen er poenget med å ha en annonse som skjuler post knappen slik at man ikke kan leggge til kommentar under artikkelen? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Dette fikk meg bare enda mer interessert i Mass Effect 2. Tross alt så har jeg bare rundet Mass Effect en gang. Vurderer om jeg skal runde det enda en gang før utgivelsen av 2'ern. Jeg antar at spillet går ut ifra den siste gjennomspillingen som du har lagret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Elsker Mass Effect, begynner å bli en slags futuristisk GTA med fortsettelse. Endret 27. juli 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Mass Effect var veldig bra, bare så utrolig synd med DRMen. Hvis de gir ut Mass Effect 2 uten SecuROM, og muligens også slipper ener'n uten SecuROM kjøper jeg begge og spiller igjennom eneren om igjen. Endret 27. juli 2009 av mrhenrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Det er da ingen problemer med securom lenger, ivertfall ikke noe jeg har lagt merke til.. det er securom på pcen min.. den er ikke tregere... den kjører normalt...platebrenning er normalt... det kommer ikke spill med bare noen få aktiveringer lenger. hva er egentlig problemet med securom lenger? Vet det var en del trøbbel med det men det er ikke så vanskelig å få tilbake spore aktiveringer. Edit til mrhenrik: "The March 2009 Steam release of the game removes the SecuROM DRM and replaces it with Valve's online distribution and DRM system, which ties the game license to an online user account." så hvis du ikke liker securom DRM så kan du få tak i steam versjonen. Endret 29. juli 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har de forandra på Mass Effect-DRMen? Etter hva jeg leste meg til var det et begrenset antall aktiveringer på den. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Synes Mass Effect hadde et litt merkelig combat system, så merkelig at jeg ikke var i nærheten av å spille det igjennom. Ga det flere sjangser, men klarte det bare ikke.. men vurderer nå enda en.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Spillt gjennom ME to ganger nå. Hadde det langt artigere andre gangen. Kan vel ha noe å gjøre med 22" vs 37" men men Historien er veldig god, karakterene er spennende og det å spille som adept er kjempeartig. The force force ftw. Håper at de ikke dummer seg ut med nr 2. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 spm er vel om me3 får konsekvenser om du har fullført me1, loadet me1 save til me2 og så loade me2 saven til me3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg