bambam Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja, topic. Hvorfor? Hva kan jeg gjøre med det? Jeg har et urgammelt SB 16 lydkort (tror jeg det heter). Bruker Win2000. Hvordan kan jeg fikse dette problemet Jeg bruker SP3 ja. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Fordi lydkortet ditt bare kan spille fra en lydkilde samtidig. Mest sannsynlig iallefall. Prøv å spill mp3 i winamp samtidig som i mediaplayer, da får du nok bare lyd fra den ene. for å rette opp i dette må du nok skaffe deg nytt lydkort Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Fordi lydkortet ditt bare kan spille fra en lydkilde samtidig. Prøvde nettopp, fikk lyd fra begge Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Lydkort er billige nå om dagen, og de er jo x antall ganger bedre enn SB16 ...jeg er selv utroooolig glad for at jeg kjøpte Audigy-kortet. Merker rimelig rå forskjell i lyden med et skikkelig kort! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Lydkort er billige nå om dagen, og de er jo x antall ganger bedre enn SB16 ...jeg er selv utroooolig glad for at jeg kjøpte Audigy-kortet. Merker rimelig rå forskjell i lyden med et skikkelig kort! Er ikke bare lyden det hjelper på om du har ett audigy kort i pc'en din. Ett audigy kort har en mye bedre/raskere lydprosessor som er viktig å ha når du spiller feks generals Der er det lyd gitt, har selv audigy kort i min gamle pc og spillene flyter bedre nå enn da eg hadde live 1024. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå