Gjest Guest_forundret_* Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg sliter med litt svie når jeg tisser, det varierer mye og ser ut til å ha en sammenheng med onanering/sex. Tisse 5-10min etter onanering er skikkelig pain. Men går jeg 5 dager uten onanering er tissing null problem. I tillegg så har jeg veldig liten sprut, eller så og si ingen. Går jeg ei uke uten sex/onanering får jeg en grei sprut, men hvis jeg onanerer eller har sex dagen etterpå er det null sprut, det bare siver ut. Uansett hvor kåt en er. Dette har pågått veldig lenge nå. Noen vil kanskje hyle ut gå til lege, klamydia etc.. Har sjekket og dem fant ingenting utifra 2 urinprøver. Antibiotika har heller ikke hjulpet. Da jeg sjelden liker å gå til legen er jeg litt rådløs nå... Noen som kan stille en diagnose? Bare spør hvis forklaringa er dårlig. Lenke til kommentar
Helgi Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg sliter med litt svie når jeg tisser, det varierer mye og ser ut til å ha en sammenheng med onanering/sex. Tisse 5-10min etter onanering er skikkelig pain. Men går jeg 5 dager uten onanering er tissing null problem. I tillegg så har jeg veldig liten sprut, eller så og si ingen. Går jeg ei uke uten sex/onanering får jeg en grei sprut, men hvis jeg onanerer eller har sex dagen etterpå er det null sprut, det bare siver ut. Uansett hvor kåt en er. Dette har pågått veldig lenge nå. Noen vil kanskje hyle ut gå til lege, klamydia etc.. Har sjekket og dem fant ingenting utifra 2 urinprøver. Antibiotika har heller ikke hjulpet. Da jeg sjelden liker å gå til legen er jeg litt rådløs nå... Noen som kan stille en diagnose? Bare spør hvis forklaringa er dårlig. Eeeeeeek! Spring til leegen! Fra spøk til alvor, jeg ville tatt turen til din personlige lege. Selv har jeg ingen erfaring innen tynn stråle, eller generell svie i urinrøret. Så eneste jeg kan foreslå er legen, er vel det jeg ville gjort selv. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Han satte meg på antibiotika kur og sendte meg hjem, hadde vært fint å hatt noe mer konkret å si til legen... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå