Gå til innhold

Windows 7 E ikke lansert likevel?


Anbefalte innlegg

hvordan kan det være kverulering da det faktisk er et reelt problem for de som plages med med disse sidene ?

 

se litt på problemstillingen:

- en person er avhengig av en nettside

- siden fungerer bare på IE

- brukeren ønsker ikke å bruke IE men blir tvunget til det

 

konstruktøren av siden bryr seg ikke om å endre siden side siden han/hun er så sikker på brukeren selv finner en løsning.

 

da er det ikke konstruktørene men brukeren det går ut over

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for meg virker det som om det går mest ut over de som faktisk er avhengig av en slik side.

Nei.

 

det er nettopp derfor de har den slappe holdningen.

Og det vil endre seg når andre nettlesere tar over markedsandeler fra IE.

 

det er bare det at jeg synes det virker som om det går litt for sakte.

Det er på grunn av Microsofts lovbrudd.

Lenke til kommentar

du forstår ikke fordi du vektlegger helt andre ting en det som jeg ser som problemet.

 

problemet er bruken av IE, ikke Microsoft ( selv om de også er skyldig i dette ).

 

problemet er at noen blir tvunget til å bruke IE når det skal på enkelte nettsider.

( det kan da ikke være så vanskelig å forstå ?).

problemt er at noen bruker MÅ på en eller flere av disse sidene.

Der er det noen idioter som utnytter det - de vet at folk som vil på en av disse siden kommer til bruke IE.

og derfor gidder de ikke endre sidene.

 

man kan si at det er bare å la være å bruke disse siden til eieren/konstruktøren har fått ut fingeren men han gidder ikke så lenge at han vet at de som vil dit kommer til å bruke IE når de likevel må på disse sidene .

derfor er ikke presset for å endre sidene stort nok.

 

her må det utøves et større press. spørsmålet er hvordan.

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar

ms tvinger deg ikke til å endre nettleser det er det EU som gjør . egentlig så tvinger de deg bare til å bestemme deg for hvilken nettleser du vil bruke.

 

Microsoft tilbyr deg en nyere versjon av IE og det er ikke noe tvang.

 

slik jeg har forstått det så er det bare unntaksvis at de nyeste IE har problemer med de gamle sidene.

og da må man forsatt bruke IE . dog i nyere versjon.

 

hvis noen hadde klart å lagt inn en masse virus på disse siden så hadde det nok hjulpet på saken .

eller hvis absolutt ingen var avhengig av disse sidene så hadde saken løst seg selv

Lenke til kommentar
MS tvinger deg ikke til å endre nettleser det er det EU som gjør.

 

Egentlig så tvinger de deg bare til å bestemme deg for hvilken nettleser du vil bruke.

Det er stor forskjell mellom de setningene.

 

 

 

Vi vet ikke helt hvordan dette kommer til å gjøres, så inntil da så trenger man ikke å ramse opp et hvert potensielt problem som kan oppstå opptil flere ganger. Vil anta at for de som ikke ønsker å velge, men bare klikker videre vil ende opp med IE.

 

Om det ender opp med det siste forslaget til MS så er jo IE allerede installert, og man får kun informasjon om andre nettlesere, noe som vil føre til at flere blir oppmerksomme på at det finnes alternativer der ute. Mozilla har uttalt at de er negativt innstilt til dette forslaget, og vi har enda ikke hørt noen offesielle uttalelser fra EU heller.

Lenke til kommentar
problemet er at noen blir tvunget til å bruke IE når det skal på enkelte nettsider.

( det kan da ikke være så vanskelig å forstå ?).

problemt er at noen bruker MÅ på en eller flere av disse sidene.

Og hvis de ikke kommer inn, får de skylde på Microsoft. Saksøk dem gjerne.

 

Der er det noen idioter som utnytter det - de vet at folk som vil på en av disse siden kommer til bruke IE.

og derfor gidder de ikke endre sidene.

Det får være deres problem.

 

her må det utøves et større press. spørsmålet er hvordan.

Hva slags press? På hvem? Hvorfor er du plutselig så rørende opptatt av å støtte EU i saken mot Microsoft?

 

ms tvinger deg ikke til å endre nettleser det er det EU som gjør

Nei, det er Microsoft som i dag tvinger deg. EU vil fjerne tvangen.

Lenke til kommentar

forsøker du å være ufin eller ved å vri å vende på alt jeg skriver ?

 

jeg gir en lang en i Microsoft ( i grunnen også til EU) . jeg er opptatt av disse siden som er nødvendig for enkelt fungerer .

 

for meg virker det som du er så opptatt av å "straffe" MS at du viser forakt for de som slitet med disse sidene .

lit merkelig siden du også ønsker å få orden på problemet med valgfri nettleser.

Lenke til kommentar
jeg gir en lang en i Microsoft ( i grunnen også til EU) . jeg er opptatt av disse siden som er nødvendig for enkelt fungerer .

Hva slags sider er det da folk har klart å gjøre seg så avhengige av, og som KUN fungerer i IE? Kan du gi noen eksempler?

Lenke til kommentar

jeg har selv ikke funnet noen annen en oppdateringsidene til xp.

når det forsatt finnes sider som ikke funger enda ( er en del som klager på det rundt om kring ) .

da ser jeg mulighetene for at enkelte av siden er viktigere en andre.

 

da ser jeg også muligheten for at enkelte ikke bryr seg med å rette opp problemrt siden en slik side er viktigere for de som bruker dem en de som lager dem.

de vet at man kan få den siden til å fungere hvis man bruker IE .

 

nå må det sies et jeg også lot meg rive med i debatten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...