Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

symmetri og fermoner, hvor mye "teller" det!?

Gjest Guest_mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mann_*

hei

dette spørsmålet kan kanskje virke litt merkelig, men dette er faktisk noe jeg har fundert over en god stund;

Jeg er en mann i midten av 20 årene som har en god del problemer med det motsatte kjønn; Jeg sliter med å finne tonene med folk, spesielt jenter!!

Jeg har derimot et ganske ok utseende(fått litt komplimenter gjennom årene osv), men jeg vet også at jenter egentlig i lengden ikke er så opptatt av dette og at selvtilitt, humor osv teller mye mer,men jeg vet også derimot at jenter ser på hvor symetrisk man er!! Symmetri = gode gener, og dette er noe jenter kan se/lukte ubevisst!!

(er biologi student, så holder meg litt oppdatert)

Så siden jeg ofte har blitt avist på byen for ingen grunn i det hele tatt, så har jeg en teori om at det kan være mine usymetrisk trekk som "skremmer" jentene vekk!! Selv om jeg ser ok ut ved første glans, så har jeg selv merket at jeg har et par usymetrikse trekk som egentlig er relativt synelige; det ene øye mitt er litt smalere en det andre,noe som jeg ofte kan se på bilder av meg selv!! Jeg har også merket litt usymetri mellom skuldrene mine, hvor høyre siden virker bredere og litt lavere en venstre side!!

Så poenget mitt er; kanskje jeg rett og slett har proposisjonene, men magler symetrien og derfor i teorien har dårlige gener og skiller ut fermoner som får jenter til å miste interessen!?

Mest sannsynlig så er ikke dette årsaken til at jeg ikke lykkes på kjøtt markede(liker jeg å tro), men hvis symetri er såpass viktig som det påpekes i den vitenskaplige artikkelen jeg har lest om dette(og sett på tv), så tror jeg ikke det er noe jeg kan utelukke!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig at dette har mye å si dersom du treffer en random jente. Men dersom du snakker med henne i mer en 10 minutter tror jeg det er helt andre ting som teller inn. Dersom du ikke ser ut i månelys kan det være en ide å pynte seg ekstra, men det virker ikke som om dette er ditt problem.

Usymetriske trekk ved mannfolk har jeg forstått er MER sjarmerende en de som er helt A4. Men jenter lukter jo dårlig selvtillit på kilometers avstand, så dersom dette er noe du går å bekymrer deg om har det nok mer å si enn det du liker å tro.

Dersom du følger disse gyldne reglene, samt har et OK utseende er det mikroskopisk sansynlighet for at du dør jomfru:

1. Ikke vær usikker, og ihvertfall ikke vis det.

2. Ikke 'angrip' byttet ditt med klisjeer.

3. Ikke vær en gammel råtten kåt tulling.

4. Mens du jakter: laidback og ha sammafaen instilling. Let her come to you. Med mindre du vil ha ei ustabil emojente bør du være glad og se ut som om du har det gøy. En positiv, utadvent og sikker person er mer interresang enn en innesluttet, usikker og negativ person som hater allt og alle, right?

Lenke til kommentar

Symmetri teller, dog i underbevistheten som du sikkert vet om. Men hvis du har fått komplimenter for utseende av kvinner før så kan ikke det telle så veldig på deg. Da er det som du sier selvtilitten det må jobbes med. Dessuten, å jakte etter dame på kjøttmarkedene er som regel fåfengt. Man finner partner omtrent alle andre steder enn på byen.

Selvtillit kommer når man gir god f i hvordan andre tenker om deg selv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...