Fløyelsbøtte Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ser egentlig ikke problemet med kinoprisen. Greit at det er dyrt, men hvor mye har det å si for din økonomi om prisen blir satt ned 20 kroner? Jeg er vel på kino sånn gjennomsnittlig en gang per måned, men tenker ikke over prisen når jeg skal på kino. Om prisen er 70, 90 eller 110 kroner bryr jeg meg svært lite om. Vel, jeg tenker de som klager over prisen går en god del oftere enn det du gjør. Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 I Øverbygd koster kinoen 40 kr. Men så er det bare en visning hver fredag og søndag, og det blir jævelig klamt/varmt der inne hvis det er mange der. Skal jo sies at det er en del av velferdstilbudet til Skjold leir, men sivile har tilgang de også. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Vel, jeg tenker de som klager over prisen går en god del oftere enn det du gjør. Iallfall 2 av de som har klagd har uttalt at det er mindre enn en gang i måneden de besøker kinoen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Pleier og bestille via internett, og det blir 95 kr. for en voksen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Søstera mi jobber på den lokale kinoen. Billett, brus og popkorn: 10,- Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Søstera mi jobber på den lokale kinoen. Billett, brus og popkorn: 10,- Hvordan? Brus og popkorn pleier jo å være svindyrt ved kinoen. Er det ikke Location? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Siden ho jobber der, får jeg billetten og popkornet gratis, mens jeg får rabatt på brusen. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 For meg; gratis inngang (om det er ledige plasser) og snacks. Brus til halv pris. Det er likevel ikke ofte jeg gidder å gå på kino, siden jeg er der så masse som kinomaskinist. Men det er en fin jobb å ha ved siden av skolen. Ellers er det vel 80,- for voksne, og 60,- for barn. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Som regel 90Kr her i Stavanger. Men får litt rabatt via Kinosonen. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er openberrt ikkje for dyrt for folk... http://release.no/artikkel.asp?ID=5864 Film & Kino om juli 2009: Tidenes beste kinomåned Med mer enn 1,6 millioner besøkende i juli, oppnådde de norske kinoene det beste månedsbesøket som noen gang har vært registrert. Det høye besøket skyldes først og fremst de to publikumsmagnetene Istid 3: Dinosaurene kommer og Harry Potter og halvblodsprinsen, som sammen sto for 65 % av det totale besøket. – Julibesøket er hele 40 % bedre enn samme måned i fjor, da Mamma Mia! The Movie trakk fulle hus, sier avdelingsdirektør Jørgen Stensland i bransjeorganisasjonen Film & Kino. – At den gamle besøksrekorden fra april 2006 er slått med mer enn 10 %, viser med tydelighet at dette har vært en fantastisk måned for de norske kinoene. Nå satser vi på at høsten fortsetter like bra, avslutter Stensland. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Da blir det vel en liten prisøkning snart. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Søstera mi MsGreen jobber på den lokale kinoen. Billett, brus og popkorn: 10,- Billettprisen for de andre ligger på en 70 kr. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har vel 2 kinoer som jeg bruker å gå til, ene er i Ulsteinvik (hjemmeside) og andre er i Herøy. Den i Ulsteinvik er mye bedre, både bilde og lydmessig. Må ut med 60kr på begge stedene (70kr på utvalgte filmer i Herøy). Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Var på kino i går og da kostet det vel 100kr, bryr meg ikke så mye er ikke på kino så ofte uansett, venter til de kommer på dvd EDIT: Dette var i Bergen Endret 4. august 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kinoen min koster ca 25000. Merk at dette var en engangsbetaling. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Om kino prisene hadde blitt halvert ville jeg gått 3 ganger så mye på kino. Det ville hjulpet kino kulturen generelt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hittil i år har jeg kun vært på kino èn gang. Litt pga prisen, litt på grunn av ræva filmer. Den ene filmen jeg så, ble jeg i tillegg skikkelig skuffet over. Prisene her er vell 85 til 100 kroner. Endret 3. november 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg betaler som regel mellom 85 og 100 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå