Gå til innhold

Hvor dyr er kinoen din?

€uropa

Anbefalte innlegg

Ser egentlig ikke problemet med kinoprisen. Greit at det er dyrt, men hvor mye har det å si for din økonomi om prisen blir satt ned 20 kroner? Jeg er vel på kino sånn gjennomsnittlig en gang per måned, men tenker ikke over prisen når jeg skal på kino. Om prisen er 70, 90 eller 110 kroner bryr jeg meg svært lite om.

Vel, jeg tenker de som klager over prisen går en god del oftere enn det du gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Øverbygd koster kinoen 40 kr. Men så er det bare en visning hver fredag og søndag, og det blir jævelig klamt/varmt der inne hvis det er mange der. Skal jo sies at det er en del av velferdstilbudet til Skjold leir, men sivile har tilgang de også.

Lenke til kommentar

For meg; gratis inngang (om det er ledige plasser) og snacks. Brus til halv pris. Det er likevel ikke ofte jeg gidder å gå på kino, siden jeg er der så masse som kinomaskinist. Men det er en fin jobb å ha ved siden av skolen. :)

Ellers er det vel 80,- for voksne, og 60,- for barn.

Lenke til kommentar

Det er openberrt ikkje for dyrt for folk...

http://release.no/artikkel.asp?ID=5864

Film & Kino om juli 2009: Tidenes beste kinomåned

Med mer enn 1,6 millioner besøkende i juli, oppnådde de norske kinoene det beste månedsbesøket som noen gang har vært registrert.

Det høye besøket skyldes først og fremst de to publikumsmagnetene Istid 3: Dinosaurene kommer og Harry Potter og halvblodsprinsen, som sammen sto for 65 % av det totale besøket.

– Julibesøket er hele 40 % bedre enn samme måned i fjor, da Mamma Mia! The Movie trakk fulle hus, sier avdelingsdirektør Jørgen Stensland i bransjeorganisasjonen Film & Kino.

– At den gamle besøksrekorden fra april 2006 er slått med mer enn 10 %, viser med tydelighet at dette har vært en fantastisk måned for de norske kinoene. Nå satser vi på at høsten fortsetter like bra, avslutter Stensland.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...