ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Tror billettene koster alt fra 80-120 kr her i Hønefoss. Kommer ann på om det er premiere, 3d, hvilken sal (1,2,deluxe), mange uker filmen har gått osv. De siste gangene har jeg betalt fra 85-95 kr billetten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 100-200k. (hjemmekino ) Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Tror faktisk at det kosta 200 for en billett før, men at det har blitt forandret på nå. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Tror faktisk at det kosta 200 for en billett før, men at det har blitt forandret på nå. Det er galskap! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Tror faktisk at det kosta 200 for en billett før, men at det har blitt forandret på nå. Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 2. Faktum at de presterer å ta en 5kr formidlingsavgift for kjøp av billetter via internett. Salg av billetter er vel billigere enn salg med person bak en kasse??!! Dette har irritert meg også. Når jeg gjør hele jobben selv, til og med skriver ut billettene selv forventer jeg i det minste samme pris som de som kjøper i luka, helst et lite avslag. Helt enig med deg der! Ganske frekt egentlig. Snacks til 200 kr er strengt tatt ikke nødvendig, med mindre du går på kino for å bli mett. Jeg skal innrømme at det til tider kan bli litt overkill med reklame, spesielt hvis det går over ti minutter, men blir ikke det litt det samme som å gå på en restaurant, hvor man vil måtte vente en stund på maten? Vel, nå er det en akseptert praktisk årsak til at man må vente på maten på restauranten, mens det i kinoen sitt tilfelle er grådighet. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Mener jeg betelte 75,- på Sanvika Kino her om dagen, voksenbillett. Lett den beste kinoen i nærområde mitt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Snacks til 200 kr er strengt tatt ikke nødvendig, med mindre du går på kino for å bli mett. Jeg skal innrømme at det til tider kan bli litt overkill med reklame, spesielt hvis det går over ti minutter, men blir ikke det litt det samme som å gå på en restaurant, hvor man vil måtte vente en stund på maten? Vel, nå er det en akseptert praktisk årsak til at man må vente på maten på restauranten, mens det i kinoen sitt tilfelle er grådighet. Heller nødvendighet, ettersom det er dyrt å drive kino. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Det er urimelig å både tyne kinogjengeren for en hundrelapp og deretter presse på ham 15 min med reklame. Kino er et kulturtilbud og bør være billigere. Jeg husker at det kostet 75 kroner for en kinobillett her hvor det nå koster 100 kroner. Endret 28. juli 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Den høye prisen kan også være en direkte årsak til piratkopiering, i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Her i Steinkjer så koster det 90kr, uansett film. Husker for 6-7 år siden, da betalte jeg 50kr for å gå på kino. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg får lyst til å skaffe meg jobb på kinoen, hvor alle ansatte får gratis kino og halv pris på popkorn. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Den høye prisen kan også være en direkte årsak til piratkopiering, i mange tilfeller. Det betyr at totalforbruket aukar ekstremt, ettersom kinobesøket stig kvart år. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) For meg er halvparten av gleden ved å gå på kino det ekstremt gode popcornet Så en jobb som gir halv pris hadde ikke gjort meg noe. Hvertfall ikke noe annet enn en liten vektøkning Endret 28. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 husker selv at billettene pleide å koster 50-60 kr for 5-6 år siden. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er urimelig å både tyne kinogjengeren for en hundrelapp og deretter presse på ham 15 min med reklame. Kino er et kulturtilbud og bør være billigere. Jeg husker at det kostet 75 kroner for en kinobillett her hvor det nå koster 100 kroner. Slenger meg på samme tankegang som Magnusbe. Hvis kinobesøket øker årlig, vil det kanskje bety at folk flest synes 90~ er en grei pris for en kinobillett. Hvorfor bør kino være billigere fordi det er et kulturtilbud? Du ønsker at reklamen fjernes, da kan jeg garantere deg at billettprisen stiger med sikkert 20-30%, minst. Heller 15 min med reklame hvor man kan ta av seg jakka, skru av mobilen, prate ferdig med sidemannen etc enn dyrere kinotur. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg får lyst til å skaffe meg jobb på kinoen, hvor alle ansatte får gratis kino og halv pris på popkorn. Gjelder det på alle kinoer rundt om i landet? Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Jeg får lyst til å skaffe meg jobb på kinoen, hvor alle ansatte får gratis kino og halv pris på popkorn. Gjelder det på alle kinoer rundt om i landet? Du får rabbatt på noe, men jeg vet ikke hva. Endret 29. juli 2009 av Droog Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Tror det koster 90,- kr for en voksenbillett på Gjøvik. Hvordan kiosken er i pris er jeg dog ikke helt sikker på, ettersom jeg sjeldent kjøper noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå