rotevatn Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har nettopp investert i en ny HD, (IBM 120GB IDE 7200rpm UDMA-100 3,5" Deskstar 8mb gxp 180). Men etter jeg har satt den i pcn, som forøvrig er helt ny, viser den bare 31,4 GB. Noen som har hatt det samme problemet, og som kanskje har løsningen? :smile: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Retningslinjene[/url]"]Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". EDIT: dobbeltpost Lenke til kommentar
jorank Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 på jumpersettingen, står det noe om 32gb clip? isåfall, har du stilt disken i en slik modus. det som da iallfall skjer, er at bare 32gb av disken blir brukt. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hadde overskriften vært i tråd med retningslinjene så hadde jeg vel giddet å komme med et konstruktivt svar her, men det gjør jeg IKKE. :x Skjønner ikke at det er så vanskelig for dere nykommere å lese retningslinjene, man får ikke sertifikat uten å ha kunne trafikkregler heller Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Les retningslinjene. Spesielt punkt 2 om bruk av emnefeltet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg