Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

bursdagsgave til dama

Gjest gutt_16

Anbefalte innlegg

Gjest gutt_16

Hei :) Som tittelen sier, jeg trenger hjelp med å finne gave til dama mi, som blir 16 snart. Vi har bare vært sammen i 2 måneder, og jeg aner ikke hva jeg kan gi til ho. Jeg har prøvd å spurt ho om det, men ho vil ikke si hva ho ønsker seg, eller så sier ho at jeg ikke burde gjøre noe, men det må jeg selvfølgelig :p

Det er utelukket å kjøpe parfyme, klær, sminke og sånt, siden det er alt for stor sjanse for å kjøpe feil, eller noe ho ikke har bruk for/blir mislykket med :ermm:

Ellers tar jeg gladelig i mot alle forslag på en fin gave i et ganske nytt forhold jeg håper vil vare en stund :)

Har et budsjett på ca. 3-500 kroner.

Btw, poster som gjest fordi dama er på forumet ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gutt_16

Ikke en dårlig idé.. med litt fantasi og tid kan jeg sikkert komme på 100 ting jeg liker ved ho :) Går ut ifra at dette er noe du har prøvd selv? isåfall, det må vel ikke være 100 store ting, men kanskje en del litt ubetydelige ting som verken jeg eller ho har tenkt veldig mye over? litt lettere å finne på da, siden jeg ikke har vært sammen med ho så lenge, og ikke har en haug med minner å lete gjennom :p

Men jeg tror det her må bli en tillegsgave. Er det noen som har en idé til noe litt mer matearelistisk? som et smykke med initialene våre, eller lignende? :p

takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16
Lapp-ideen er god. Spe på med en 10-20 roser så regner jeg med at den går rett hjem.

Ho er som sagt 16, og bor hjemme enda, derfor blir det litt rart å gi hu roser.. :p

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16

får se hvordan det blir med roser.. :)

Uansett hvor artig det der kunne blitt, wuvahef, så blir det nok ikke så godt mottatt.. :D

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16
Ny vaskemaskin. Kanskje støvsuger?

Neia. Hva er det unge kvinner liker? parfyme? the sims?

Må nok bli noe smykkegreier gitt. I tillegg til en selvskrevet sang på din gitar.

Komponerte en sang til ho for en stund tilbake som jeg tenkte å spille, men har ikke mulighet til å ta med gitar på dagen hennes :p

Så ser ut til at det blir et smykke og noen velvalgte ord :) Eller prøve å skrive lapper, om jeg klarer :p

Lenke til kommentar

Få jenter som ikke liker smykker.. men du kan jo se ut fra hva hun bruker mest om du burde gå for smykke, armbånd, eller øredobber/ringer.

Også få jenter som ikke ville falt pladask for den lappe-ideen :love: bare sørg for å få med masse sære og tullete ting også, som at hun har søt lilletå og rund navel.. (dog, du trenger ikke 100 stk...)

Lykke til :p

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16

Blir nok et smykke da ja, siden jeg ikke aner hva ho har av øredobber, og ho vanligvis ikke bruker armbånd :)

Noen som vet om et sted i oslo man kan kjøpe smykker? (ikke alt for dyre) eller et sted på nettet? :)

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16
Noen som vet om et sted i oslo man kan kjøpe smykker?

Noen som vet om et sted i Amsterdam hvor jeg kan finne tjall?

haha x)

Gjøre/nyte noe gjør vi da ganske ofte ellers, så blir ikke noe spesielt som hun kan se på som en gave av noe slag.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...