Grand Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 japp, mamma er fan av den lokale fyson her Så viss jeg får mamma til å forhøre seg litt om tryggbølgebehandlig så burde hu bli overbevist. Mamma synes jeg skal prøve alt annet en oprasjon også, men hu tror hu har greie på noe hu ikke har greie på, fordi hu har erfart at det hjelper å ta det med ro når hu hadde vondt etter trening. Og venninna hennes prata om ei som hadde hatt musearm og blitt veldig bra i armen etter hu hadde brukt selolje, så da er hu overbevist at jeg skal prøve selolje i 5 uker. Noe som er uaktuelt siden 5 uker er ganske mye for meg når det gjelder trening. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 japp, mamma er fan av den lokale fyson her Så viss jeg får mamma til å forhøre seg litt om tryggbølgebehandlig så burde hu bli overbevist. Mamma synes jeg skal prøve alt annet en oprasjon også, men hu tror hu har greie på noe hu ikke har greie på, fordi hu har erfart at det hjelper å ta det med ro når hu hadde vondt etter trening. Og venninna hennes prata om ei som hadde hatt musearm og blitt veldig bra i armen etter hu hadde brukt selolje, så da er hu overbevist at jeg skal prøve selolje i 5 uker. Noe som er uaktuelt siden 5 uker er ganske mye for meg når det gjelder trening. 5 uker er jo en halv fotballsessong det! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Bestilt legetime i dag, fikk time i morgen. Updates kommer etter timen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) I dag har jeg hvert hos legen, fikk rekvisisjon til trykkbølgebehandlig. Problemet er nå mamma, hu mener fortsatt at selolje er tingen ... Senest i går så mente hu at jeg skulle ta det med ro litt lengere og prøve selolje fordi venninna hennes hadde hatt ei venninne med musearm som hadde prøvd selolje og da hadde hu blitt bra ... Endret 29. juli 2009 av Sno Lenke til kommentar
Grand Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 i dag skulle jeg bestille time hos fysen, men de hadde sommer stengt. Må vente til 6 august får å få bestilt time. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ok! Fortsatt ikke tegn til bedring i leggen? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Nei, håpløst dette her, betennenelsen gir seg litt viss jeg tar det med ro, altså. Da går den fra smertefull til irriterende. Viss jeg f,eks går i en bratt nedoverbakke, går i trapper, går på asfalt, en lang dag på jobb eller i byen så kan jeg kjenne den godt i et par dager etterpå. Var så dum å stod på vannski, trodde ikke at det hadde noe å si for leggene, men fant ut at jeg hadde fette dårlig blodsirkulasjon, enda jeg bare stod på ski i 20 min så har jeg hatt vondt i leggen hver dag i 1 uke nå. Men jeg har trua på trykkbølgebehandling, gleder meg til 6 august så jeg får bestilt time. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Updates: Jeg ringte opp til fyson idag, men fikk vite at han som hadde trykkbølgebehandlig kom til tirsdagen, så jeg må ringe opp igjen da. Slenger på at jeg har blitt litt bedere i beina nå, var å svømte i går, og det hjelper virkelig. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Update: Har fått timen, skal opp i morgen kl 3. Møkbook, hvordan gjorde du det med trening under behandliga? kutta du alt ut? eller kunne du trene imens? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Update: Har fått timen, skal opp i morgen kl 3. Møkbook, hvordan gjorde du det med trening under behandliga? kutta du alt ut? eller kunne du trene imens? Jeg trena som normalt faktisk. Er ikke noe problem det, ifølge fysio'n. (Så lenge du ikke driver å springer på asfalt osv da.) Men fotball og slikt går fint. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Ok Takker. Hadde min første behandlig på tirsdag. Det var nok en 8 på smerteskalen, noen ganger jeg fikk stråle smerter fra lårhalsen og ned til foten, men synes det er mere pain å løpe 3000m for behandliga varte jo bare i ca 3 - 4 min på hvert bein. Jeg gleder meg allerede til neste time ( neste tirsdag) Jeg merker forskjell allerede nå. Kan gå i trapper uten at leggene blir irritert/vonde og jeg kan bøye meg ned på huk uten at det presser fra skinnbeinet. Eneste er at leggene mine er litt øme. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ok Takker. Hadde min første behandlig på tirsdag. Det var nok en 8 på smerteskalen, noen ganger jeg fikk stråle smerter fra lårhalsen og ned til foten, men synes det er mere pain å løpe 3000m for behandliga varte jo bare i ca 3 - 4 min på hvert bein. Jeg gleder meg allerede til neste time ( neste tirsdag) Jeg merker forskjell allerede nå. Kan gå i trapper uten at leggene blir irritert/vonde og jeg kan bøye meg ned på huk uten at det presser fra skinnbeinet. Eneste er at leggene mine er litt øme. Bra å høre at det hjalp Lykke til med behandlingene fremover. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hm, trykkbølgebehandling? Høres interessant ut... Har slitt med beinhinnebetennelse i 2 år og har ikke kommet noen vei. Møkbook, er det via fysio'n man kan få denne behandlingen, og kan man holde på med trening mellom timene? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ja snakk med fysion. Vanligvis trenger man ikke legeerklæring. Trening går fint Men som sakt, ikke asfaltspringing! Det er fy fy Gode sko er lurt. Hold deg unna sko som "skatesko" og andre sko uten støtte. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Anbefaler deg trykkbølgebehandlig på det sterkeste. Koster 600kr timen, men det har verdt pengene. Men møkbook, etter du hadde behandlig, følte du at det stakk i leggene og at de var litt vonde etter behandliga? Endret 21. august 2009 av Sno Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Nå er jeg ferdig med de 4 behandlignene og betennelsen er helt vekk Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Så flott. Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå