Gå til innhold

Augustfest 2009 - L4r5 - Ting som kan starte krangler

Anbefalte innlegg

Print screen blir liksom ikke det samme. Det er de stripene som er litt av sjarmen. Og så hadde jeg ikke fått frem den samme vinkelen med print screen. Meningen er liksom at det skal se ut som man sitter på siden og liksom ser over skulderen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fjernkontrollen er min favoritt sålangt.-)
Og så utrolig mange du har å velge mellom så langt. :p

Men slapp av, jeg har bare så vidt begynt. ;)

Takk forresten. Var ikke sikker på om det ble bra eller ikke, men la ut like vel.

Lenke til kommentar
Fjernkontrollen er min favoritt sålangt.-)
Og så utrolig mange du har å velge mellom så langt. :p

Men slapp av, jeg har bare så vidt begynt. ;)

Takk forresten. Var ikke sikker på om det ble bra eller ikke, men la ut like vel.

Rart med det at dagligdagse ting fremstår så bra når det blir gjort på den måten:-)

Lenke til kommentar
Rart med det at dagligdagse ting fremstår så bra når det blir gjort på den måten:-)
Det har du rett i. Det er det jeg liker med makro. Selv om dette ikke er ordentlig makro da. Har jo bare en tele + mellomring. Det blir en litt "nødløsning". Uansett; med makro som i forrige utfordringen min så er det det vi ser hver dag jeg liker å presentere. Det som alltid er der, men som vi aldri legger merke til. Det er virkelig det jeg liker å ta bilde av. Ikke bestandig fornøyd med resultatet selv, men jeg har hvertfall lagt merke til at jeg har blitt bedre. Og det igjen gjør at det er gøy å ta bilder. Legger merke til at jeg utvikler meg på en måte. Nei, uff nå må jeg slutte å skrive. Aldri lurt å poste med promille. Det kommer ut så mye piss da. :p

Hihi - jeg bare fleiper! :D

Kom forresten selv på en fin andreplass i fotokonk med et skjermbilde, så jeg skal ikke si noe.. ;)

Print screen eller vanlig bilde av skjermen? For print screen må jo være litt juks. :p

Forøvrig så er den eneste gangen jeg har plassert meg i fotokonen når jeg har posta bilde av dama. Jeg er litt stolt av henne pga. det. :love: Hun er så nydelig.

Sist gang jeg sloss om en fjernkontroll begynte jeg å blø ganske kraftig, har ikke kranglet om den siden da...
Du må lære deg Krav Maga eller noe. ;)
Lenke til kommentar
Takk skal du faen meg ha, på msn bildet ser du ut som om jeg er en skikkelig selv-digger >:(
Hvis jeg skulle ha et skikkelig "sjalu-bilde" så måtte jeg jo kutte ut den delen av msn-nicket ditt hvor det står navnet på dama di da. :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Takk skal du faen meg ha, på msn bildet ser det ut som om jeg er en skikkelig selv-digger >:(

Haha, synes det ser mer ut som om jeg har skrevet inn navnet ditt og hjerte selv, nå er det jo mulig å navngi msn-kontaktene selv. :p

Lenke til kommentar
Takk skal du faen meg ha, på msn bildet ser det ut som om jeg er en skikkelig selv-digger >:(

Haha, synes det ser mer ut som om jeg har skrevet inn navnet ditt og hjerte selv, nå er det jo mulig å navngi msn-kontaktene selv. :p

Er jo det som er sannheten da OPS HEI LARS!

Hvis jeg skulle ha et skikkelig "sjalu-bilde" så måtte jeg jo kutte ut den delen av msn-nicket ditt hvor det står navnet på dama di da.

Bare fordi jeg kaller dama "di" for Miriam så er vel det ikke nødvendig å kutte det?

Er jo bare å forklare ståa : |

Lenke til kommentar
Det der er jeg og plaget med...sikkert noe allergi eller noe sånt :!:
På tide at diskusjon.no innfører alkotest av medlemmene sine synes jeg. :p

Faktisk så har jeg ved enkelte anledninger gått på msn (jeg har et par moddiser der) og bedt folk om å banne meg om jeg kommer med for mye piss. :p

Lenke til kommentar
Sist gang jeg sloss om en fjernkontroll begynte jeg å blø ganske kraftig, har ikke kranglet om den siden da...
Du må lære deg Krav Maga eller noe. ;)

Fritidsproblemer er det noe som heter. Var ikke fyren som var problemet mitt, men fjernkontrollen. :p se bilde;

1eoz1l.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...