AlexGM Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Heihei, det har seg sånn at jeg har begynnt å falle for filmer hvor de taler spansk i filmen. Så jeg lurte på om det er noen her som kunne anbefalt noen filmer som faller inn under denne kategorien(kan også nevnes at skrekk og eventyr er de sjangrene jeg foretrekker om jeg skal se ikke engelsk språklige filmer). Har fra før av sett Pans labyrint og the orphanage. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Velkommen i klubben - spanskspråklig film byr på mange godbiter. Jeg har en liten tråd om dette her, så det er bare å stenge denne først som sist. Endret 26. juli 2009 av Montag Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Pans Labyrint Leste du hva TS skrev før du postet? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Pans Labyrint Leste du hva TS skrev før du postet? Nei Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sjekk ut Álex de la Iglesia. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 [Rec] anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Un señor muy viejo con unas alas enormes Holdt på i flere år å finne ut hvilken film dette var( så den på Tv for 20 år siden) Først når jeg bød $100 på ImDB til den som kunne finne det ut, løste det seg etter en stund. Denne er innspilt i Cuba med stort sett Cubanske skuespillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå