Gå til innhold

Max Payne 2: The Fall of Max Payne annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Første var noe av det bedre som har vært lagd til PC så jeg håper virkelig toern blir like bra om ikke enda bedre.

 

Dette året blir det mye kos i vente fra både film og spill industrien :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
aiaiai....men...."the fall of Max Payne"...betyr dette for Max?

 

"Til høsten av Max Payne" med andre ord "Max Payne til høsten" :lol:

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt til Max Payne 2. Skal ikke se bort i fra Max Payne 3 hvis 2'er også gjør det veldig bra.

 

Max Payne er noe av det beste, om ikke DET beste singleplayer spillet som er laget de 10 siste åra.

 

Det går også rykter om en film om Max Payne. Paramount er det vel tror jeg som sitter på rettighetene.

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til Max Payne 2. Skal ikke se bort i fra Max Payne 3 hvis 2'er også gjør det veldig bra.

 

Max Payne er noe av det beste, om ikke DET beste singleplayer spillet som er laget de 10 siste åra.

 

Nå ble jeg nesten provosert :p

hva med deus ex? :woot:

DET var single-player det!

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til Max Payne 2. Skal ikke se bort i fra Max Payne 3 hvis 2'er også gjør det veldig bra.

 

Max Payne er noe av det beste, om ikke DET beste singleplayer spillet som er laget de 10 siste åra.

 

Nå ble jeg nesten provosert :p

hva med deus ex? :woot:

DET var single-player det!

En skal være forsiktig med å uttale seg om hvilket spill som har best singleplayer ;-)

 

System Shock 2 var et veldig bra spill (sammen med Thief, og Thief 2) :D

 

Det finnes så mange spill som jeg mener havner på en delt "førsteplass", men Max Payne er, etter min mening, laaaangt ifra å være det beste singleplayer-spillet. Det var morsomt å spille gjennom første gangen, ok andregangen, mens nå blir jeg kvalm av å tenke på spillet. Men en oppfølger hadde ikke vært å forakte :-)

Lenke til kommentar
Nå ble jeg nesten provosert :p

hva med deus ex? :woot:

DET var single-player det!

Joda. Men så er det to forskjellige sjangere også da.

Men merk deg at jeg ikke hardnakka påstår at Max Payne er det beste Singleplayer spillet. Men det er oppe blandt Top 5 i det minste.

Lenke til kommentar

Er det ikke noe system som gjør at du kan sammenligne spesielle tidspunkt i livet ditt med årstider?

 

Hvis det er høsten til Max Payne så er han ca. 40 år? Var ikke han 20 år i sist spill.

 

Eller så kan det være at han får et stort sammenbrudd, og du må spille gjennom en haug med mareritt brett, som det var 2 av sist gang.

 

Max Payne er det beste singleplayerspillet, på delt førsteplass med Metal Gear Solid og MGS2: Sons Of Liberty. Last ned Matrix-mod'en til PC-versjonen, og da endrer dere mening om det!! Matrix mod 1.0 IKKE 1.6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...