Henrikenn Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hei. Blei målt av UP idag til 161km/t i 40-sone. De tok lappen på stede, men sa ikke noe om hvor. Hvor lenge kan det dreie seg om? 3 mnd? MVH Endret 26. juli 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hei. Blei målt av UP idag til 161km/t i 40-sone. De tok lappen på stede, men sa ikke noe om hvor. Hvor lenge kan det dreie seg om? 3 mnd? MVH Hmm .. tror dfet blir en stund i grunn at det er en 40 sone skole eller noe i nærheten. kanskje ta 1 år eller noe eller noen mnd med en hisig bot Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Kan jeg få spørre hvordan du klarte og kjøre så fort? Det spørs vel om du ikke er lenger uten lappen når det var så fort. En vikarlærer jeg hadde ifjor måtte sone noen uker i fengsel for en lignende episode og fikk en kraftig bot. Endret 26. juli 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du må nok regne med å sitte inne en stund ja Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Regner med det blir fengsel på deg, ja.. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Kan jeg få spørre hvordan du klarte og kjøre så fort? Sprek bil da.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Spørsmålet du skal stille deg er: Får jeg noen gang tilbake lappen? Fullt mulig å bli nektet å få tilbake lappen, vis det er snakk om overdrevent uaksom kjøring som det er snakk om her. Lenge har du hatt lappen? Åssen bil forresten? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hei. Blei målt av UP idag til 161km/t i 40-sone. De tok lappen på stede, men sa ikke noe om hvor. Hvor lenge kan det dreie seg om? 3 mnd? MVH Mulig du ikke får den tilbake i det hele tatt, men regn med hvertfall ett år, og fengsel... edit: En kamerat ble tatt i 131 i 60 sone, han måtte gå i 12 månder og 14 dager i fengsel... Endret 26. juli 2009 av Deila Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Læreren jeg hadde kjørte i ca. 120-140 km/t i 60-sone så du er nok heldig hvis du slipper unna en fengselstraff. Det tar vel noen dager før politiet har fått ferdig anmeldelsen på deg. Hva med sjåføren som sannsynligvis har lært traffikkreglene når han fikk lappen... Endret 26. juli 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Forhåpentligvis får du aldri lappen igjen Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Dette var engentlig bare en troller, jeg og ChrML var ute og kjørte ista, og tenkte vi skulle lage en sånn topic, og så hvor mange svar som dette vi fikk: IDIOT!! FAEN DU ER TEIT!!! ER DU SYK I HUE!!?? Men fikk faktisk ingen sånne. Hehe.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fengsel fra og med 96 km/t i 50 sone Så kan jo du tenke hva det blir selv kilde Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Dette var engentlig bare en troller, jeg og ChrML var ute og kjørte ista, og tenkte vi skulle lage en sånn topic, og så hvor mange svar som dette vi fikk: IDIOT!! FAEN DU ER TEIT!!! ER DU SYK I HUE!!?? Men fikk faktisk ingen sånne. Hehe.. Det er fordi det er egentlig en alvorlig overtredelse av loven. Ikke noe "haha" tema. Endret 26. juli 2009 av TheHawk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Dette var engentlig bare en troller, jeg og ChrML var ute og kjørte ista, og tenkte vi skulle lage en sånn topic, og så hvor mange svar som dette vi fikk: IDIOT!! FAEN DU ER TEIT!!! ER DU SYK I HUE!!?? Men fikk faktisk ingen sånne. Hehe.. Og derfor stenges tråden. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg