Gå til innhold

Ellipsemaskin, Winellip 2.0 fra Abelica

Anbefalte innlegg

Hei! Akkurat kjøpt meg Winellip 2.0. Er nybegynner så jeg har et par spm jeg håper noen kan svare meg på:

- hvordan kan winellipen regne ut hvor mange kalorier jeg bruker når den ikke spør etter vekta mi? Eller kan dette settes?

- jeg synes jeg løp veldig langt på min første treningsøkt i dag, det sto 8,25 k på displayet etter 20 minutter, kan dette stemme? Jeg er ikke akkurat i noe god form. Må computeren kalibreres på noe vis, eller kan jeg være sikker på at dette er riktig?

Steadler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Akkurat kjøpt meg Winellip 2.0. Er nybegynner så jeg har et par spm jeg håper noen kan svare meg på:

- hvordan kan winellipen regne ut hvor mange kalorier jeg bruker når den ikke spør etter vekta mi? Eller kan dette settes?

- jeg synes jeg løp veldig langt på min første treningsøkt i dag, det sto 8,25 k på displayet etter 20 minutter, kan dette stemme? Jeg er ikke akkurat i noe god form. Må computeren kalibreres på noe vis, eller kan jeg være sikker på at dette er riktig?

Steadler

Om k betyr km, så er det ikke mulig. Da er du i så fall på internasjonalt toppnivå. :ohmy:

Fulgte det ikke med bruksanvisning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...