Gjest glad! Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja, nå er bruddet snart 4-5 måneder bak, og jeg føler at jeg har tatt et par steg i riktig retning. Datet 5-6 jenter der ingen har gått videre enn vennskap etterhvert. Men igår var jeg på date, og det gikk så utrolig bra, hjertet mitt brusa da hun så på meg, og jeg fikk litt den samme følelsen at hun va tiltrekket av meg som jeg var av henne. jeg var litt usikker, men kysset henne da hun dro hjem, og det smalt litt ;P! vi skal på date, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal unngå å havne i "pinlige" stillheter, da vi har snakket om så utrolig mange teamer på den 1 daten stå på dere ulykkelige sjeler her inne, håp i enden av tunnelen ! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Bra å høre! Lykke til videre, og ikke tenk for mye på pinlige stillheter, så vil de mest sansynlig ikke dukke opp. Stå på! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Og uansett så er det bare en unskyldhninh til å ta på puppene hennes. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Pinlig stillhet er undervurdert; må da være lov til å holde kjeft en gang i blant. Kjør på! Grattis! Endret 27. juli 2009 av Kakofoni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå