Heimdalen Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 hei, vurderer å kjøpe spillet The ship, men er redd for at det ikke er så mange som spiller det, vet noen om det fortsatt er "fart" i Online spillet? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 hei, vurderer å kjøpe spillet The ship, men er redd for at det ikke er så mange som spiller det, vet noen om det fortsatt er "fart" i Online spillet? Skal vi se, siste patch kom i 2008, Fri 24th October 2008 eksakt, så jeg er faktisk ikke sikker... se på youtube, se på når de nyeste videoene er blitt lagt ut. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sjekka online nå, da fant jeg 12 spillere i USA. Virker som det er få som spiller det enda. The Ship 2 er vist under utvikling, så det er kansje best å vente? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sjekka online nå, da fant jeg 12 spillere i USA. Virker som det er få som spiller det enda. The Ship 2 er vist under utvikling, så det er kansje best å vente? Jeg tror Ole - P har rett, vent til The Ship 2 kommer ut, jeg tenker på kjøp av det når det kommer ut. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Takk takk da kan jeg heller vente til det kommer ut Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Noen som vet når det kommer ut foresten? Endret 27. juli 2009 av -Mannemann Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Spillet var morsomt og nyskapende, og jeg gleder meg som en unge til The Ship 2 kommer ut. Ryktes at etterfølgeren blir hetende Hollywood Murder Party, men noen antatt utgivelsesdato fant jeg ikke. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Spillet var morsomt og nyskapende, og jeg gleder meg som en unge til The Ship 2 kommer ut. Ryktes at etterfølgeren blir hetende Hollywood Murder Party, men noen antatt utgivelsesdato fant jeg ikke. Takk foe svar, husker en gang i tiden ta broren min hadde 2 dagers ( eller mere? "trail" på spillet, Gikk inn på han sin steam acount å spilte det mye artig at du kan bruke det du finner som våpen Osv! Noen som vet ossen jeg kan få tak i noe slags " trail" til spillet? Endret 27. juli 2009 av -Mannemann Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 De hadde egne helger hvor man gratis kunne teste spillet for å rekruttere flere spillere og selge flere spill. Tviler på at dette er aktuelt enda, så lenge etter utgivelsen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Digget spillet. En del bugs og litt rot i starten som gjorde at jeg ikke ble så engasjert som jeg gjerne skulle blitt. Oppfølgeren visste jeg ikke noe om, gleder meg! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Spillet var morsomt og nyskapende, og jeg gleder meg som en unge til The Ship 2 kommer ut. Ryktes at etterfølgeren blir hetende Hollywood Murder Party, men noen antatt utgivelsesdato fant jeg ikke. Takk foe svar, husker en gang i tiden ta broren min hadde 2 dagers ( eller mere? "trail" på spillet, Gikk inn på han sin steam acount å spilte det mye artig at du kan bruke det du finner som våpen Osv! Noen som vet ossen jeg kan få tak i noe slags " trail" til spillet? Du kan jo google litt da? Gå inn på hjemmesiden? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Spillet var morsomt og nyskapende, og jeg gleder meg som en unge til The Ship 2 kommer ut. Ryktes at etterfølgeren blir hetende Hollywood Murder Party, men noen antatt utgivelsesdato fant jeg ikke. Takk foe svar, husker en gang i tiden ta broren min hadde 2 dagers ( eller mere? "trail" på spillet, Gikk inn på han sin steam acount å spilte det mye artig at du kan bruke det du finner som våpen Osv! Noen som vet ossen jeg kan få tak i noe slags " trail" til spillet? Du kan jo google litt da? Gå inn på hjemmesiden? Har prøvd, men finner ikke noe Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nei, du prøvde ikke å google. Beklager, men den går jeg ikke på. http://lmgtfy.com/?q=the+ship&l=1 Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Nei, du prøvde ikke å google. Beklager, men den går jeg ikke på. http://lmgtfy.com/?q=the+ship&l=1 jeg fant Hjemmesiden i starten ja, men det jeg egentlig leitet etter var en slags "trail" Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) "Trail" skrives forøvrig trial og kan fint oversettes med prøveperiode, og du finner nok neppe en slik prøvehelg igjen på The Ship, ettersom det begynner å bli svært lenge siden spillet ble gitt ut og det er få spillere igjen. Endret 27. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå