Gå til innhold

The ship, for gammelt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei, vurderer å kjøpe spillet The ship, men er redd for at det ikke er så mange som spiller det, vet noen om det fortsatt er "fart" i Online spillet? :)

Skal vi se, siste patch kom i 2008, Fri 24th October 2008 eksakt, så jeg er faktisk ikke sikker... se på youtube, se på når de nyeste videoene er blitt lagt ut.

Lenke til kommentar
Spillet var morsomt og nyskapende, og jeg gleder meg som en unge til The Ship 2 kommer ut. Ryktes at etterfølgeren blir hetende Hollywood Murder Party, men noen antatt utgivelsesdato fant jeg ikke.

Takk foe svar, husker en gang i tiden ta broren min hadde 2 dagers ( eller mere? :) "trail" på spillet, Gikk inn på han sin steam acount å spilte det mye :p artig at du kan bruke det du finner som våpen Osv! :)

Noen som vet ossen jeg kan få tak i noe slags " trail" til spillet? :)

Endret av -Mannemann
Lenke til kommentar
Spillet var morsomt og nyskapende, og jeg gleder meg som en unge til The Ship 2 kommer ut. Ryktes at etterfølgeren blir hetende Hollywood Murder Party, men noen antatt utgivelsesdato fant jeg ikke.

Takk foe svar, husker en gang i tiden ta broren min hadde 2 dagers ( eller mere? :) "trail" på spillet, Gikk inn på han sin steam acount å spilte det mye :p artig at du kan bruke det du finner som våpen Osv! :)

Du kan jo google litt da? Gå inn på hjemmesiden?

Lenke til kommentar

Du kan jo google litt da? Gå inn på hjemmesiden?

Har prøvd, men finner ikke noe :thumbdown:

Lenke til kommentar

"Trail" skrives forøvrig trial og kan fint oversettes med prøveperiode, og du finner nok neppe en slik prøvehelg igjen på The Ship, ettersom det begynner å bli svært lenge siden spillet ble gitt ut og det er få spillere igjen.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...