Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ETT eller annet, ved nedre skulderblad - mulig en muskelknute?

Anbefalte innlegg

jeg har ett eller annet ved venstre skulderblad, nederst.

hvis dere tar en titt på bildet jeg har ved her, har jeg krysset ut hvor jeg har vondt.

jeg kan begynne med litt grunnlegende informasjon:

er i toppform ellers, har ingen skader eller lignende i kroppen, men dette kom med en gang, fra overgangen da jeg reiste på ferie

(reiste fra en ekstremt aktiv hverdag med flere timer fotball hver dag, til en del pcspilling, og derfor en del stillesitting) ferie, på hytta, jogga oftest hver andre dag for å holde meg i form.

tingen er, at jeg har ikke vondt hele tiden. bare når jeg bøyer hodet ned, med haka mot brystkassen/kragebeinet, kjenner jeg at det STIKKER på avkrysset punkt.

og om morgenen, når jeg legger hodet mitt bak på sofaen når jeg sitter og spiser, kjenner jeg det også en del på dette punktet. er stivest om morgenen.

er litt bekymret når det er på venstre side (hjertet), og har kun EN gang kjent noe som kan ha vært i hjertet, det var en kort lyning ved venstre skulderblad, det var før idag. ingen svettetokter, eller noe lignende vedfølgende lyningen.

er veldig vanskelig for meg å forklare denne situasjonen altså, men jeg prøver så godt jeg kan.

håper på konstruktiv tilbakemelding, gjerne fra folk med erfaring...

post-138655-1248644088_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...