htaule Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Er det noen her som har Jabra HALO og har testet de med iPhone 3G eller 3GS? Jeg har planer om å kjøpe 3GS når den kommer, og vil ha trådløse hodetelefoner til. Jeg synst disse var ganske kule, så er det noen som vet om de vil fungere med iPhone? Edit: link: http://www.jabra.com/Sites/Jabra/ee-uk/Hea...ilytab=Overview - Henrik Endret 26. juli 2009 av htaule Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 De MÅ jo være bra når de heter halo Lenke til kommentar
htaule Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Mhm... De ser ganske kul ut på bilde etter min mening, og ikke så dyr (772 - 899 kr) Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 de jør det ja kan desverre ikke hjelpe deg med om de passer til iphone Lenke til kommentar
htaule Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Hehe. Jeg fant en test av Jabra HALO på en nederlansk side, og etter et trykk på oversett-knappen i Google kan det se ut som at de virker fint med iPhone 3GS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå