Senyor de la guerra Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Har blitt frastjålet skiltet mitt . Hva gjør jeg nå? Noen som vet hvor mye ett nytt skilt koster? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Har blitt frastjålet skiltet mitt . Hva gjør jeg nå? Noen som vet hvor mye ett nytt skilt koster? Kontakt Vegvesenet. Er usikker på hvor mye det koster... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Blir så forbanna pissed av slike folk. De har stjålet de mens mc-en stod rett utenfor jobb en gang mellom kl 13 og 18. Pent vær, stor åpen plass og en del folk, ingen har reagert Hvem stjeler skilt midt på dagen.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvem stjeler skilt midt på dagen.... Kriminelle for senere bruk? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du reiser til politiet og melder saken. De har egne tapsskjema for skilt, som du deretter tar med deg til Biltilsynet (skjemaet må være stemplet av politiet). Siden skiltet er stjålet har du rett på nytt nummer (og bokstaver om du vil). Skilt koster et par hundre ca (med forbehold om at kan ha endret seg). Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Takker ^^ Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du har mulighet til å få skiftet reg.nr. når skilt har blitt stjålet. Vil anbefale deg å gjøre dette, i tilfelle skiltet blir misbrukt. Du kan risikere mye styr i ettertid om tyvene begår kriminelle handlinger, og reg.nr. blir observert. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Blir så forbanna pissed av slike folk. De har stjålet de mens mc-en stod rett utenfor jobb en gang mellom kl 13 og 18. Pent vær, stor åpen plass og en del folk, ingen har reagert Hvem stjeler skilt midt på dagen.... Folk er idioter. Noen rappa glasset på baklykta på 240-en her om dagen. Snakk om å synke dypt... Har nytt liggende i kjelleren da, så er nå fort gjort å fikse. Litt værre med skiltet. :/ Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Var hos politet og leverte en anmeldesle i dag, og derretter hos biltilsynet med et stemplet ark. Kostet bare 55 kr, men er vel mulig jeg må ut med mer når jeg henter skiltet i neste uke... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Såvidt jeg husker er det kun skiltet som koster i en slik sak, så tviler litt på at dem tar mer. 55kr var forsåvidt lite, men mulig prisene har sunket på skilter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nye skilter koster ca 400 tror jeg... men stikk og spør på biltilsynet, ikke oss? :S anyway, fun story: ble frastjåla skilter på en leiebil på ferie i utlandet en gang, politiet sa at dette var vanlig fordi folk brukte de til å tanke bensin på bensinstasjonen for så å bare stikke av Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 De nye skiltene koster 100kr og det koster vel en 100-lapp for nye skiltholdere til dagens plastikksklilt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 100 per stikk? Da blir det jo 400 hehe... hvis ikke så har de plutselig blitt mye billigere, var interessert da de var nye men da kostet de en del mer Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 100 per stikk? Da blir det jo 400 hehe... hvis ikke så har de plutselig blitt mye billigere, var interessert da de var nye men da kostet de en del mer 200 i alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå